نمایندگی مستقل دسترسی است که در سامانه های پیامکی امکان استفاده از امکانات پنل ارسال پیامک را تحت برند شما فعال می کند. افراد نماینده که از این دست سرویس استفاده می کنند علاوه بر تنظیمات اولیه سامانه برای کاربران خود نیاز به بخش هایی برای ارتباط با کاربران و اعلام اطلاعیه ها دارند. در ادامه منوی ارتباط با کاربران در نمایندگی را به طور کامل شرح می‌دهیم:

ارتباط با کاربران یکی از منوهایی است که در حالت نمایندگی مستقل فعال شده و از طریق آن می‌توانید پیام‌های اطلاع رسانی سامانه را به صورت پیامکی و یا در چه به صورت اعلان به اطلاع کاربران خود برسانید.

دانشنامه پیش روی شما طریقه استفاده و تنظیمات مربوط به این به منو را آموزش خواهد داد.

راهنمایی منوی ارتباط با کاربران در نمایندگی:

درج پیغام برای کاربران:

در قسمت پیغام برای کاربران می‌توانید اطلاعیه‌های سیستمی خود را به صورت اعلان ثبت نموده و تمام کاربران شما در داخل سامانه خود و در قسمت نوتیفیکیشن آن را مشاهده کنند. در واقع تمام پیام‌های ثبت شده در این قسمت با توجه به بازه تاریخی که برای آن در نظر می‌گیرید در همان قسمت علامت زنگ به کاربران شما نمایش داده می‌شوند .

جهت ثبت اعلان خود دکمه افزودن را انتخاب نمایید.

در ابتدا موضوعی که در مورد آن اعلام ثبت می‌نمایید را بنویسید. عبارت موضوع به کاربر نمایش داده نشده و صرفا جهت شناسایی الان شما در بین دیگر اعلان‌های ثبت شده می‌باشد.

می توانید مشخص نمایید که اعلان شما را کدام یک از دسته‌های زیر مشاهده نمایند:

راهنمایی منوی ارتباط با کاربران در نمایندگی برای کاربران

کاربران مستقیم:

کاربران مستقیم تمام افرادی هستند که از طریق دامنه شما وارد سامانه شما شده و به صورت  مستقیم از شما دریافت خدمات می‌کند.

نمایندگان مستقیم:

نمایندگان مستقیم  کاربرانی هستند که در کاربری شما همانند شما دسترسی ادمین پیدا کرده و به صورت نمایندگی مستقل در حال کسب درآمد و فعالیت هستند.

کاربران مستقیم و غیر مستقیم:

کاربران مستقیم و غیرمستقیم شامل تمام کاربرانی می‌شود که به صورت مستقیم از دامنه شما تحت زیرمجموعه شما ثبت نام نموده اند و کاربران غیرمستقیم تمام کاربران نمایندگان شما خواهند بود.

همه زیر مجموعه‌ها:

همه زیر مجموعه شامل تمام شماره های کاربران مستقیم، کاربران غیر مستقیم، نمایندگان مستقیم و نمایندگان غیرمستقیم خواهد بود.

از طریق بازه تاریخی می‌توانید مشخص کنید اعلام مورد نظر شما از چه  تاریخی تا چه تاریخی به  گروه مورد نظر شما نمایش داده شود. پس از تاریخ مشخص شده به صورت خودکار اطلاعیه نمایش داده نخواهد شد.

در کادر پایین می‌توانید اطلاعیه خود را نگارش کنید و سپس آن را ذخیره نمایید.

راهنمایی منوی ارتباط با کاربران در نمایندگی برای کاربران

ارسال پیامک به زیر کاربران:

در این قسمت می‌توانید متن اطلاعیه خود را به صورت پیامک به اطلاع کاربر خود برسانید.

تفاوت این بخش و قسمت قبلی در سرعت ارسال اطلاع رسانی و نوع گیرندگان می‌باشد. اگر مطلبی را باید به اطلاع تمام کاربران خود برسانید و می‌خواهید از طریق ارسال پیامک این کار را انجام دهید می‌توانید از این بخش پیامک خود را تنظیم کرده و به آنان ارسال کنید.

روند ارسال پیامک در این بخش به همان صورت ارسال پیامک ساده است. تنها در قسمت کاربری گروه های کاربری مورد نظرتان را می‌توانید انتخاب کنید. به صورت کلی در ابتدا متن دلخواه خودتان را بنویسید و دکمه مرحله بعد را انتخاب کنید.

راهنمایی منوی ارتباط با کاربران در نمایندگی برای کاربران

در مرحله گیرندگان، چند فیلتر وجود دارد که می‌توانید با انتخاب هر یک، محدوده کاربران مورد نظر خود را محدو تر نمایید.

انتخاب گیرندگان: این گزینه شرایط مشخص شده کاربران را تعیین می نماید. این شرایط از قبل در سامانه تعریف شده است و به شرح زیر می‌باشد:

  • کاربرانی که لاگین کرده‌اند
  • کاربرانی که کد فعالسازی ارسال نکردند
  • کاربرانی که امروز تاریخ تولدشان می‌باشد
  • کاربرانی که نزدیک به انقضا هستند
  • کاربرانی که از انقضای آنها گذشته است
  • کاربران فعالی که لاگین نکرده‌اند
  • کاربرانی که تکمیل اطلاعات نکرده‌اند
  • کاربرانی که شارژ انجام دادند

در قسمت مقصد باید مشخص کنید حالت ارسال شما مستقیم است یا غیر مستقیم.

مستقیم: کاربران یا نمایندگانی که به صورت مستقیم در زیرمجموعه شما قرار دارند.

غیرمستقیم: همه کاربران و نمایندگان موجود در زیرمجموعه شما قرار دارند.

قسمت نوع نماینده و کاربر بودن فرد زیرمجموعه را تعیین می‌کند.

در بخش از چند روز قبل می‌توانید مشخص نمایید شرایط انتخاب شده در بخش گیرندگان، از چند روز قبل بر روی کاربران اعمال شود.

**** در صورت عدم تکمیل این فیلد بازه زمانی به صورت کلی اعمال می شود.

پس از اعمال موارد مورد نظرتان بر روی فیلدها  بر روی مرحله بعد کلیک کرده تا به مرحله تعیین زمان ارسال هدایت شوید.

راهنمایی منوی ارتباط با کاربران در نمایندگی برای کاربران

در زمان ارسال می توانید مشخص کنید متن ارسالی شما در همان لحظه ارسال شود و یا در زمان مشخصی که روز و ساعت آن را خودتان مشخص می کنید، ارسال در سامانه تنظیم و سپس فرستاده شود.

راهنمایی منوی ارتباط با کاربران در نمایندگی برای کاربران

در مرحله انتهایی شماره خط خود را برای ارسال انتخاب نمایید و سپس از انتخاب و ادامه می‌توانید متن مورد نظرتان را به گروه مورد نظرتان برای ارسال تایید نمایید.

راهنمایی منوی ارتباط با کاربران در نمایندگی برای کاربران