معرفی بخش پشتیبانی سامانه جدید پیامک سفید راهنمایی مفید برای استفاده از این قسمت در سامانه جدید معرفی شده پیامک سفید می باشد.
با توجه به اینکه این بخش دارای قسمت های پشتیبانی، سوالات متداول، دعوت به استفاده از سیستم و درباره ما می باشد استفاده و ومعرفی آن برای کاربران ضروری به نظر می رسد.
همان طور که به صورت اجمالی اشاره شد این بخش دارای 4 بخش متفاوت می باشد که دو بخش اول پشتیبانی و سوالات متداول برای کاربران محترم دارای کاربرد بالاتری می باشد.
معرفی بخش پشتیبانی سامانه جدید پیامک سفید :
پشتیبانی:
در این بخش اشکالات و یا مواردی که برایتان نامفهوم است را می توانید به صورت نوشتاری ثبت نمایید تا کارشناسان به آن پاسخگو باشند. وضعیت قبلی و یا پاسخ های داده شده به تیکت ها نیز در همین قسمت قابل مشاهده می باشد.
می توانید در همین بخش هم به صورت سریع از طریق دسترسی سریع قرار داده شده در سمت چپ درج تیکت نمایید. تیکت تسریع ترین راه مطرح شدن سوال و درخواسستان و دریافت پاسختان می باشد.
سوالات متداول:
بخشی از سوالاتی که ممکن است در هنگام کار با سیستم با آن مواجه شوید را به صورت FAQ در این بخش مشاهده می نمایید. سوالات معمول و پاسخ آن ها را به صورت لیست می توانید مطالعه نمایید و یا با نوشتن سوالات و یا کلمات مربوطه در بین سوالات آن را جستجو نمایید.
دعوت از دوستان:
در همین قسمت کد معرف به صورت یکتا و منحصر به فرد برای هرشخص قرار داده شده است. می توانید این کد را به دوستانی که قصد استفاده از سامانه ارسال پیامک سفید دارند اعلام نمایید. لینک دعوت از طریق شبکه اجتماعی تلگرام و یا ارسال ایمیل در دسترس شما نیز قرار دارد.
درباره ما:
گزینه آخر این صفحه به توضیحی درباره ما و معرفی سامانه پیامک سفید اختصاص دارد. البته برای اطمینان از ماهیت کارکرد پیامک سفید نیز می توانید لینک اخبار مربوط به حذف پیامک های مزاحم و نوع پیامک سفید را در همین صفحه مشاهده و سپس مطالعه نمایید.
نظرات کاربران