معرفی منوی خرید شارژ سامانه پیامک سفید با توجه به دسترسی های داخل آن و لزوم وجود شارژ و اعتبار برای ارسال پیامک اطلاع رسانی ضروری می باشد.

منوی خرید شارژ دارای چهار دسترسی مجزا می باشد. خرید شارژ، تمدید سامانه، انتقال شارژ و تراکنش ها

با توجه به گستردگی و اهمیت این منو لازم است تا هریک از دسترسی ها به صورت کلی و خلاصه شده خدمت شما معرفی شود.

معرفی منوی خرید شارژ سامانه پیامک سفید :

خرید شارژ :

در همان ابتدای ورود به سامانه پیامک سفید می توانید به صورت سه روز آزمایشی تعداد 100 پیامک را در سامانه خود داشته باشید. برای ارسال پیامک اطلاع رسانی اولیه ( این پیام بعد از ورود اولیه شماره گیرندگان به آن ها ارسال خواهد شد ) و ارسال متن اطلاع رسانی  نیازمند اعتبار پیامکی هستید. می توانید لیست پکیج ها را در این قسمت مشاهده نمایید. در برخی از بسته ها علاوه بر تعداد پیامک خرید شده، تعدادی پیامک هدیه هم موجود می باشد.

تمدید سامانه :

پس از تعداد طی شدن مدت زمان سامانه ( چه به صورت آزمایشی و چه به صورت ماهانه و یا سالانه ) می بایست مجددا سامانه تمدید شود. بسته های تمدید پیامک دارای شارژ هدیه رایگان هستند.

جالب است بدانید اعتبار شارژ مانده در سیستم تا مدتی بعد از انقضای سامانه داخل آن باقی خواهد ماند.

انتقال شارژ :

دسترسی استفاده از پیامک سفید و سامانه ارسال پیامک انبوه از هم جداگانه هستند. اگر شما در سامانه ارسال پیامک انبوه دارای حساب کاربری باشید می توانید مقداری از شارژ مورد نظرتان را به سامانه پیامک سفید منتقل نمایید. این انتقال تنها یکبار انجام خواهد شد.

تراکنش ها:

لیست تمام خرید های انجام شده به هماره جزئیات و تاریخ در این قسمت درج می شود. بسته های خریداری شده برای شارژ  و یا تمدید سامانه در این صفحه رکورد خرید خواهند داشت. البته این مورد را بهتر است ذکر کنیم که این قسمت تراکنش ارسال پیامک و مقادیر پیام های اختصاص یافته به آن را نمایش نخواهد داد.

در مقالات بعدی نحوه کار با این قسمت ها آموزش داده خواهد شد.