مشتری مداری با ماژول پیامک سفید یکی از قابلیت های این ماژول در جهت ارتباط با مشتریان است و با توجه به ماهیتش می توان از آن برای مشتری مداری استفاده نمود.

ماهیت و شالوده شکل گیری پیامک سفید بر مبنای مشتری مداری است. اهمیت ارسال پیامک های اطلاع رسانی به کاربران و گیرندگان مخصوصش ارسال پیامک سفید را از ارسال های انبوه تبلیغاتی متمایز دانسته است. پیامک هایی که حاوی کدهای فعال سازی هستند، اطلاع رسانی از زمان جلسان و یا ویزیت پزشکان، ارسال پیامک های مدارس به دانش آموزان و والدینشان و … از جمله پیام های اطلاع رسانی محسوب می شوند.

البته ارسال پیامک های تبریک تولد، تبریک سالگرد ازدواج و … نیز پیام هایی هستند که هر مشتری و کاربری را خوشحال می سازد و البته برخی مشاغل که کارشان بر این اساس است. مشتری مداری با ماژول پیامک سفید برای شیرینی فروشی ها و قنادی ها نیز کارایی دارد. افراد مشغول در این صنف می توانند سفارشات خود را اطلاع رسانی کنند و یا درهر سال به مشتریان قبلی خود تبریک همراه با اعمال تخفیف ارائه دهند.

کسب و کار دیگری که پیامک سفید می تواند آن را یاری کند مربوط به صنف جواهر و طلا می باشد. تولد، ازدواج و مناسبت هایی مانند عید زمان مناسبی برای ارسال یادآوری و تبریک آن مناسبت به مشتریان قبلی است. پرسیدن تاریخ تولد و یا ازدواج و ثبت آن و ارسال پیامک مربوط به آن مناسبت یکی از راه های مشتری مداری محسوب می شود.

در این بین بهتر است نکته مهمی یادآوری شود. پیامک سفید ارسال با رضایت پیامک به مشتریان است و در هر زمانی که مشتری و یا کاربر شما تمایل به دریافت پیامک شما نداشته باشد می تواند دریافت را لغو نماید.

قبل از شروع ارسال نیز در همان زمانی که شماره همراه مشتری ذخیره می شود پیام اطلاع رسانی برایش ارسال می شود که بداند ازین پس از چه برند و یا شرکتی پیامک اطلاع رسانی دریافت خواهد نمود.

در سیستم جدید پیامک سفید و برای کمک به همراهی شما با مشتریانتان، تحت دامنه web.sms.ir قابلیت ارسال پیامک مناسبتی مانند مناسبت های مذهبی، روز تولد و … در نظر گرفته شده است.