کاربر گرامی، سرویس زیر دیگر ارائه نمی‌شود! 

فعالسازی آزمایشی ماژول پیامک سفید (باشگاه مشتریان)

ایده پردازان با قابلیت جدیدی که به سامانه ارسال پیامک sms.ir اضافه نموده ، نیاز بسیاری از کاربران عزیز را برطرف نموده است .

نكته : علاوه بر روش زير مي توانيد با كليك روي لينك به صورت آني و رايگان و  به ساده ترين روش ممكن پيامك سفيد را فعال نماييد : فعالسازي پيامك سفيد

همانطور که می دانیم برای ارسال به شماره های بلک لیست می بایست از شماره خدماتی استفاده شود .

اما خدماتی نمودن شماره از سمت اپراتور ها تنها برای اشخاص حقوقی انجام می شود و اشخاص حقیقی نمی توانند شماره خود را خدماتی نمایند .

سایت sms.ir با ارائه ماژول باشگاه مشتریان یا همان پیامک سفید امکان ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ، برای مشتریان حقیقی را نیز فراهم نموده است .

اما نکته حائز اهمیت آن است که کاربران عزیز می بایست تنها پیامک خدماتی ارسال نمایند و به افرادی پیامک خود را ارسال نمایند که مشتری و کاربر آن ها باشد و ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد نا شناس در این ماژول میسر نمی باشد .

به عنوان نمونه شخصی که از فروشگاه شما خرید می کند و شما شماره وی را جهت اطلاع رسانی رسیدن محصول جدید یا غیره دریافت می نمایید و می توانید با استفاده از ماژول باشگاه مشتریان پیامک اطلاع رسانی خود را ارسال نمایید .

فعالسازی آزمایشی ماژول پیامک سفید (باشگاه مشتریان)

هزینه ماژول باشگاه مشتریان 99000 تومان به صورت سالیانه می باشد .

اما با فعالسازی ماژول نامبرده 2000 پیامک هدیه نیز به شما تعلق می گیرد .

به تازگی قابلیت جدیدی به این ماژول اضافه شده است که کاربران عزیز می توانند ماژول را به صورت آزمایشی یک روزه فعال نمایند و پس از تست اقدامات لازم جهت خرید را انجام دهند .

البته در نظر داشته باشید که پس از فعالسازی آزمایشی در صورتی که تا 48 ساعت هزینه ماژول را پرداخت نمایید 2000 پیامک هدیه به شما تعلق می گیرد و پس از 48 ساعت در صورتی که خرید ماژول را انجام دهید تنها ماژول برای شما فعال می شود .

با استفاده از ماژول باشگاه مشتریان ( پیامک سفید ) به سادگی می توانید ارسال پیامک خود را به تمامی مشتریانتان انجام دهید حتی آن هایی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند .

همچنین این ماژول وب سرویس را نیز ارائه داده است و شما می توانید از طریق وب سایت خود نیز پیامکتان را ارسال نمایید و نگران شماره های بلک لیست نباشید .

شایان ذکر است این ماژول کاملا به صورت قانونی فعالیت می نماید و در صورتی که کاربران گرامی طبق ضوابط تعیین شده از آن استفاده نمایند با مشکلی مواجه نخواهند شد .

ماژول باشگاه مشتریان یا همان پیامک سفید می تواند برای تمامی اصناف و مجموعه ها کاربردی واقع گردد .