علت عدم نمایش گزارش ارسال در سامانه می تواند مربوط به چند گزینه کلی و تنظیماتی باشد که برای دریافت گزارش ارسال دانستن آن لازم است.

پس از هر ارسال به دنبال بررسی نتیجه ارسال و مشخص شدن بازخورد آن هستیم. گاهی برای شما پیش امده است که به دنبال علت عدم دریافت پیامک ارسال شده باشید و یا ندانید از کجا می توان ارسال خودتان را چک کنید.

منویی که با استفاده از آن می توانید گزارشات ارسال خودتان را بررسی نمایید در سامانه پنل انبوه به نام گزارشات ارسال و دریافت می باشد.

حال ممکن است وارد منوی گزارشات ارسال و دریافت خود شوید و اصلا رکوردهای ارسال های خود را مشاهده نکنید. اگر برای شما این مشکل به وجود آمده است این مقاله می تواند علت عدم نمایش گزارش ارسال در سامانه را برای شما مشخص نماید.

علت عدم نمایش گزارش ارسال در سامانه:

ارسال گروهی: اگر ارسال شما به بیش از یک شماره بوده باشد می بایست گزارش ارسال چندتایی خود را بررسی نمایید. وارد منوی گزارشات ارسال و دریافت شده و بخش گزارشات ارسالی را انتخاب نمایید. در سمت چپ بالای صفحه ” ارسال تکی ” را به ” ارسال چندتایی ” تغییر دهید تا رکورد ارسال های شما نمایش داده شود.

 

ارسال در روزهای گذشته : اگر ارسال شما در روز جاری باشد می توانید رکورد ارسال های خود را در همان صفحه گزارشات ارسالی مشاهده نمایید ولی اگر ارسال شما مربوط به روش گذشته و یا دو روز گذشته باشد می بایست از قسمت جستجو در بخش انتخاب روز ، مشخص نمایید ارسال در روز گذشته بوده است تا دو روز قبل و با انتخاب آن و انتخاب جستجو بتوانید رکورد ارسال خود را مشاهده نمایید.

اگر ارسال شما مروبوط به تاریخ های بیش از دو روز گذشته باشد می توانید با ورود به بخش پیام های ارسالی، ” مشاهده آرشیو گزارشات ارسال ” را انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید برای نمایش گزارش ارسال به هر شماره می بایست بر روی رکورد ارسال خود کلیک نموده و گزینه ” گیرندگان ” و یا ” جزئیات ارسال ” را نتخاب کنید تا گزارش تک به تک هر شماره نمایش داده شود.

می توانید هر گزارش ارسال را به صورت کلی و یا جزئی به صورت اکسل نیز دریافت کنید.