سامانه پیامک انبوه یا سامانه پیامک سفید انتخابی است که ممکن است ذهن بسیاری از کاربران و یا کسانی که قصد ارسال پیامک دارند را مشغول کرده باشد. زمان ثبت نام و یا ارسال کدامیک از سامانه پیامک انبوه یا سامانه پیامک سفید می تواند برای شما مناسب باشد ؟ درصورتی که انتخاب مناسبی نداشته باشید ممکن است روند انتقال بین سامانه ها و یا عدم دریافت پاسخ مطلوب شما برایتان ناراحت و یا دلسرد کننده باشد.

مقاله پیش رو با توضیحات هریک از سامانه ها شما را برای انتخاب سامانه مناسب یاری خواهد رساند.

سامانه پیامک انبوه یا سامانه پیامک سفید :

سامانه پیامک انبوه:

اگر قصد ارسال پیامک از طریق بانک های اطلاعاتی ما را دارید و یا برای تبلیغات کارتان ارسال پیامک انجام می دهید این سامانه مناسب شماست. قابلیت های ارسال مانند ارسال زماندار، ارسال با نام و یا ارسال با نام به شماره مخاطبینتان، انتقال دریافتی ها و یا اصالت کالا و … در سامانه پیامک انبوه قرار دارند.

قابلیت استفاده از وب سرویس های ارسال SOAP، RESTFUL و یا لینک های URL برای ارسال های معمول سیستمی در این سامانه قرار دارد. برای استفاده از افزونه ها کافیست در این سامانه عضو باشید تا ارسال پیامک سایت فروشگاهی شما انجام شود.

شما برای ارسال پیام هایتان در سامانه پیامک انبوه می توانید از خط اختصاصی خودتان استفاده کنید مگر اینکه از سرویس باشگاه مشتریان و یا ارسال سریع استفاده نموده باشید. خط این دو ماژول خدماتی بوده و جزو خطوط شرکت ایده پردازان می باشد.

سامانه پیامک سفید:

سامانه پیامک سفید امکانی است برای ارسال پیام های اطلاع رسانی با رضایت به مشتریان و کاربرانتان. سامانه اطلاع رسانی پیامک سفید مناسب تمام کسب و کارهایی است که امکان خدماتی سازی خط خود را ندارند و مشتریانشان منتظر پیامک آن ها هستند. بیمه ها، کلینیک های درمانی و … می توانند سامانه پیامک سفید را برای ارتباط با مشتریانشان استفاده نمایند.

این سامانه در حال حاضر وب سرویس آماده برای استفاده ندارد اما پس از مدت کوتاهی سرویس وب این سامانه نیز در دسترس خواهد بود.