راهنمای منوی مدیریت کاربران در سامانه نمایندگی مستقل به شما نماینده گرامی کمک می کند تا بتوانید کاربران خود را مدیریت نمایید و با گستره کار این منو آشنا شوید.

زمانی که شما اقدام به دریافت نمایندگی مستقل می نمایید، بیشترین تمرکز شما مربوط به کاربران و پشتیبانی و ارائه خدمات به آن ها می باشد.

تمام دسترسی های مدیریتی و کاربردی در منوی مدیریت کاربران قرار داده شده است.

قبل از آنکه بخواهیم به ساخت کاربر و مدیریت آن بپردازیم می بایست حتما تنظیمات منوی تنظیمات مالی در تمام بخش ها انجام شده باشد.

راهنمای منوی مدیریت کاربران  :

در این منو دو بخش کلی وجود دارد: کاربران  و گروه کاربران

راهنمای منوی مدیریت کاربران

گروه کاربران :

قبل از ورود به کاربران، بخش گروه کاربران را انتخاب نمایید. از سمت راست بر روی ” افزودن ” کلیک کنید.

می توانید در بخش بالایی نام گروه های کاربری خودتان را وارد نمایید. مانند کاربران عادی، کاربران ویژه، مشتریان بازاریابی شده و …..

اگر شما از حالت کسب درآمد بازاریاب استفاده نمایید می توانید درصدهای سود بازاریاب را از فروش پیامک، فروش شماره و یا فروش ماژول برای همان گروه انتخاب نمایید.

برای مثال شما مشتریان خود را به دو دسته مشتریان عادی و مشتریان ویژه تقسیم می کنید. برای مشتریان عادی درصد متفاوتی هم از سود بازاریابی می توانید تنظیم نمایید.

کاربران :

در این منو می توانید دو کار عمده انجام دهید : ساخت کاربر و مدیریت کاربر

برای ساخت کاربر از سمت راست بالای صفحه ” افزودن کاربر ” را انتخاب نمایید. ساخت کاربر در سه قسمت انجام می شود. در این مرحله مشخصات فردی کاربر ثبت خواهد شد.اطلاعات را به صورت فارسی وارد نمایید تا در جستجوهای بعدی بتوانید به سادگی کاربر مورد نظر را بیابید. نام و نام خانوادگی، مرد یا زن بودن، کدملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد فرد از جمله مواردی است که باید در این مرحله تکمیل گردند.

در صورتی که از صحت اطلاعات درج شده اطمینان دارید بر روی مرحله بعد کلیک کرده تا به مرحله اطلاعات تماس منتقل شوید.

راهنمای منوی مدیریت کاربران

در مرحله دوم اطلاعات ارتباطی کاربر درج می گردد.

اطلاعاتی از قبیل شماره های ثابت و همراه ، ایمیل و آدرس محل سکونت از جمله مواردی است که در این مرحله ثبت و تایید می گردند.

دقت نمایید که هرچه اطلاعات ثبت شده در این قسمت دقیقتر و کاملتر باشد، در صورتی که دستگاههای ذیربط و یا مراجع قانونی درخواست اعلام اطلاعات استفاده کننده از شماره را نمایند، می توان اطلاعات صحیحی را به آنها اعلام و از ایجاد مشکلات بعدی برای خود جلوگیری نمایید.

در صورت اطمینان از اطلاعات درج شده در این قسمت، بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید تا به مرحله پایانی هدایت شوید.

راهنمای منوی مدیریت کاربران

در مرحله آخر تنظیماتی را انجام می دهید که مربوط به تنظیماتی است که کاربر در زمان استفاده با آنها درگیر خواهد بود.

از جمله مواردی که در این قسمت قابل تنظیم کردن است :

نام کاربری : نام کاربری پنل هر شخص از طریق این گزینه قابل تعریف کردن می باشد. توجه داشته باشید که نام کاربری در تمام سامانه یکتاست و نمی توان یک نام کاربری را دوبار برای دو کاربر مختلف ثبت نمود.

گروه کاربری : تمامی کاربرانی که در سامانه ایجاد می شوند باید الزاما عضو یک گروه کاربری %A