خدمات مشتریان

در منو های سامانه ارسال پیام کوتاه ایده پردازان منویی به نام خدمات مشتریان قرار داده شده است که دارای 4 زیر منو به شرح زیر می باشد :

  • درخواست پشتیبانی
  • راهنمای سامانه
  • دانلود نرم افزار های مورد نیاز
  • افزونه های پیامکی
خدمات مشتریان

در اولین زیر منو یا همان درخواست پشتیبانی شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست یا سوال خود را درج نمایید تا در اولین فرصت کارشناسان sms.ir پاسخگوی شما باشند .

دومین منو که راهنمای سامانه می باشد راهنمای برخی از قسمت های پنل به صورت فایل pdf قرار داده شده است که می توانید آن را دریافت نمایید . قسمت هایی که راهنمای آن قرار داده شده است شامل ارسال پیامک ، ارسال و دریافت اتوماتیک ، اطلاعات مالی ، امکانات اولیه مورد نیاز ، امکانات هوشمند ، انتقال پیامک های دریافتی ، تنظیمات ، خدمات مشتریان و گزارشات ارسال و دریافت می باشد .

سومین زیر منو خدمات مشتریان ، دانلود نرم افزار های مورد نیاز است که در این بخش برخی از نرم افزار هایی که برای کاربران ایده پردازان کاربردی می باشد قرار داده شده است که کاربران می توانند آن را دانلود نموده و استفاده نمایند . فایل نرم افزار های مرورگر  Chrome 32 Bit ، مرورگر Chrome 64 Bit  ، مرورگر Firefox  ، نرم افزار Winzip 32 Bit  ، نرم افزار Winzip 64 Bit  ، نرم افزار Adobe Reader X و نرم افزار ریموتینگ به صورت zip در این بخش در اختیار کاربران گرامی قرار داده شده است .

در زیر منو چهارم خدمات مشتریان ، افزونه های پیامکی آماده قابل استفاده است و کاربرانی که تمایل داشته باشند از سایت خود ارسال پیامک را به صورت مستقیم انجام دهند می توانند از این منو استفاده نمایند .

افزونه ها به همراه راهنمای مستقل به صورت زیر است :

دانلود افزونه  Prestashop ، دانلود راهنمای افزونه  Prestashop، دانلود افزونه  OpenCart، دانلود راهنمای افزونه OpenCart ، دانلود افزونه جوملا ، دانلود راهنمای افزونه جوملا ، دانلود افزونه  WHMCS، دانلود راهنمای افزونه WHMCS ، دانلود افزونه وردپرس ، دانلود راهنمای افزونه وردپرس ، دانلود افزونه woocommerce ، دانلود راهنمای افزونه  woocommerce و دانلود سورس PHP

در نظر داشته باشید که فایل افزونه ها به صورت zip و راهنمای آن ها به صورت pdf در اختیار کاربران قرار گرفته است که می توانند با توجه به سایتی که دارند از افزونه مرتبط خود استفاده نمایند .

ایده پردازان همواره در تلاش است که بتواند بهترین و شایسته ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد .