حفظ وفاداری در قیف فروش توسط پیامک موضوعی است که فروشندگان و بازاریابان در انتهایی و اصلی ترین هدف قیف فروش به دنبال آنند. مشتریان وفادار گروهی از مشتریان هستند که از خدمات شما کاملا راضی اند و به سختی و به ندرت از خدمات دیگری استفاده می کنند. کیفیت و کمیت کالاو یا خدمت ارائه شده از طرف شما به گونه ای است که رضایت کامل آن ها جلب نموده و باعث شده است حتی اگر روزی برای شما و یا خدمت شما مشکلی پیش بیاد، منتظر رفع آن باشند.

تبدیل مشتری بالقوه به مشتری وفادار کار پیچیده ای نیست اما بسیاری از آن غافلند. حفظ وفاداری در قیف فروش توسط پیامک و سامانه ارسال پیامک به راحتی و سادگی برایتان مقدور می شود.

حفظ وفاداری در قیف فروش توسط پیامک :

مهمترین گزینه حفظ مشتری و حفظ وفاداری آن در سامانه پیامک سفید قرار گرفته است. شما اگر هر تلاشی داشته باشید تا پیام های اطلاع رسانی خود را به مشتریان ارسال نمایید، بازهم تعداد زیادی از مشتریان هستند که بابت دریافت پیام های انبوه تبلیغاتی؛ دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند.

تنها راه ارسال متن های اطلاع رسانی برای این دسته از کاربران استفاده از خطوط خدماتی شده می باشد. اما اگر شما صاحب فروشگاه اینترنتی باشد و یا حتی  مدارس و … نمی توانید درخواست خدماتی شدن خط خودتان را داشته باشید.

پیامک سفید ایده آل ترین گزینه است تا با استفاده از خط کوتاه و رند و خدماتی آن، متن های اطلاع رسانی خودتان را به دست مشتریانتان ارسال کنید.

ارسال مناسبتی و ارسال تولد نیز جزو متن هایی هستند که نمایش دهنده ارزش مشتری برای شما می باشد. تبریک اعیاد، ارسال متن هایی مناسب با شغل مشتریان در روز آن ها و … همگی از طرف پیامک سفید پشتیبانی می شود.

تبریک تولد بهترین و عالی ترین گزینه مشتری مداری است. هیچ چیز زیباتر و قدرشناسانه تر از ارسال متن تبریک تولد برای مشتریانتان در زادروزشان نیست. نگران شماره های بلک لیست نباشید زیرا پیامک سفید؛ کمک شما در حفظ مشتریان وفادارتان است.