تنظیمات مالی نمایندگی در مقاله پیشین چند بخش مهم ازین منو را توضیح داده و نحوه ایجاد تنظیمات برای کسب درآمد را آموزش داد.

چند بخش باقی مانده در همین مقاله توضیح داده می شود تا بتوانید هزینه بقیه قسمت ها مانند ماژول ها، بسته های امکاناتی، شماره حساب ها و … را تنظیم نمایید.

تنظیمات مالی نمایندگی ( 2 ) :

ادامه بخش های مربوط به تنظیمات مالی نمایندگی به صورت زیر می باشد:

تعیین قیمت امکانات:

در این بخش امکانات و ماژول هایی که در سامانه قرار دارد به شما نمایش داده می شود تا به پایه قیمت آن افزوده شود. در حالت عادی هزینه پایه هر ماژول نمایش داده می شود.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)

برای تغییر قیمت می بایست بر روی آن ماژول کلیک نمایید و ” ویرایش  قیمت ” را انتخاب نمایید.

در صفحه باز شده می توانید افزایش قیمت برای آن ماژول داشته باشید.

دقت کنید اگر این قسمت تغییر قیمت نداشته باشد، با همان قیمت پایه ماژول ها ارائه خواهند شد. افزایش قیمت در این قسمت به صورت پیامک خواهد بود.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)

تعیین قیمت پکیج امکانات:

با استفاده ازین قسمت می توانید ماژول ها را در بسته های متفاوت برای گروه های متفاوت به مشتریانتان ارائه دهید.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)

برای ایجاد ماژول افزودن را انتخاب نمایید.

در صفحه باز شده،نام پکیچ را از بین دسته ها و پایه های متفاوت انتخاب نمایید. روبه روی هر بسته قیمت پایه نیز اعلام شده است تا براساس همان حداقل شما بتوانید قیمت گذاری نمایید.

در عنوان می توانید نام مورد نظرتان برای آن بسته را بنویسید.

در قسمت قیمت می توانید هزینه مورد نظرتان برای آن بسته را به ریال وارد نمایید. در نظر داشته باشید نمی توانید کمتر از هزینه پایه برای بسته قیمت تعیین نمایید.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)

می توانید برای هر بسته ای که مشخص می نمایید شرح و یا قوانین استفاده را نیز قید نمایید.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)

مدیریت کدهای تخفیف:

برخی از ایام سال و یا به مناسبت های مختلف، ممکن است تمایل داشته باشید برای مشتریان خود کد تخفیف ایجاد نمایید. منوی مدیریت کدهای تخفیف اجازه ایجاد کد و مدیریت آن را به شما می دهد.

کافیست وارد این بخش شوید. اگر قبلا کدی فعال نموده باشید در همان صفحه اول نمایش داده می شود. برای تولید کد تخفیف بر روی دکمه افزودن کد تخفیف کلیک نمایید.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)

در صفحه باز شده، می توانید برای کد تخفیف خود عنوان درج نمایید تا بعدا خودتان متوجه شوید این کد برای چه کاری فعال شده است. مانند تخفیف عید نوروز، تخفیف تابستانه و …

می توانید استفاده از کد را محدود نمایید. مثلا هر کاربر فقط یکبار بتواند از آن کد استفاده نماید و یا تعداد نامحدود استفاده از کد تخفیف را داشته باشد.

برای کارکرد کد حتما باید حالت فعال انتخاب شده باشد.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)

هر کد را در بازه زمانی خاصی می توانید فعال نمایید. قسمت تاریخ برای بازه فعال بودن کدهای شما استفاده می شود. سپس اطلاعات را ثبت نمایید.

تنظیمات شارژ حساب:

در این بخش می توانید شارژ هدیه در شارژ دستی ثبت نام اولیه را فعال نمایید. با انتخاب این حالت و ذخیره آن، تعداد پیامکی که در تنظیمات ساخت کاربر تنظیم نموده باشید، در همان ثبت نام اولیه به کاربر اختصاص داده می شود.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)

درگاه های اینترنتی:

تمامی درگاهها و حسابهایی که ممکن است کاربران شما به آنها نیاز داشته باشند در این بخش قابل تعریف کردن می باشد.

شما می توانید در این قسمت دو نوع حساب تعریف نمایید:

نوع اول : اعلام شماره حساب و کارت به کاربران برای واریز مبلغ از روشهایی به جز پرداخت آنلاین

نوع دوم : ست نمودن درگاه آنلاین برای شارژ مستقیم کاربرانی که در زیرمجموعه شما قرار دارند

برای تعریف نمودن یک درگاه و یا ثبت شماره حساب جدید، از گزینه افزودن استفاده نمایید.

]در زمان افزودن درگاه نوع درگاه را مشخص می نمایید و اطلاعاتی که از طرف بانک برای ثبت درگاه در اختیارتان گذاشته شده است را وارد می نمایید. پس از یک ساعت می توانید واریز مبلغ به درگاه را بررسی نمایید.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)

در صورت انتخاب هر یک از درگاههای ثبت شده ، علاوه بر ویرایش آن، امکان حذف آن نیز وجود خواهد داشت.

شماره حساب ها:

برای تعریف شماره حساب، افزودن را انتخاب نموده و شماره حساب، شماره کارت و نام صاحب حساب را وارد نمایید.

تنظیمات مالی نمایندگی (2)