منوی تنظیمات اولیه نمایندگی یکی از مهمترین منوها برای افرادی است که دسترسی نمایندگی را برای کسب درآمد به صورت مستقل و تحت برند خود فعال کرده اند.

در منوی تنظیمات اولیه نمایندگی ، بخش های متفاوتی برای ایجاد تنظیمات ارتباطی بین کاربران و ادمین و نیز تنظیم محتوای ارسالی برای حالت خاص قرار داده شده است.

در بخش اول مقاله برخی از بین منوها برای ایجاد لوگو و یا تنظیمات ارسالهای مانند تیکت و یا ایمیل خدمت شما توضیح داده شد در بخش دوم به صورت کامل به توضیحات بقیه منوها که مهم‌ترین بخش‌های ساخت و ارتباط با کاربر است، پرداخته می شود.

تنظیمات اولیه نمایندگی –  بخش ۲ :

 

ساخت کاربر:

منوی ساخت کاربر دارای تنظیماتی است که از ابتدای ساخت کاربر تا فعال‌سازی آن و نیز ارسال پیام‌های مهمی همچون نام کاربری و یا فراموشی رمز عبور را در بر می‌گیرد.

پیامک فراموشی کلمه عبور

در این حالت می توانید محتوای ارسالی که برای فراموشی کلمه عبور، کاربر شما درخواست داده است،را تنظیم کنید. می توانید در متن حتی نام کاربری را قرار دهید و یا تنها اشاره کنید که کلمه عبور فراموش شده ایشان چه بوده است.

در نظر داشته باشید در تمام بخش ها برخی از آیتم ها قرار داده شده تا در بین متن های خود از مقدار این آیتم ها استفاده کنید در این بخش آیتم های نام کاربری و رمز عبور را می توانید در متن قرار دهید.

به طور مثال می‌توانید متنی به صورت زیر تنظیم کنید:

کاربر گرامی کلمه عبور فراموش شده شما {Password} می باشد.

*** تمام آیتم ها در این منو بین دو کروشه قرار داده می شود.

موضوع ایمیل فراموشی کلمه عبور

در این بخش تنها موضوع ایمیل و یا همانsubject  ایمیل را برای ارسال  تنظیم می نماید. ن شما می‌توانید بخش‌های مربوط به ایمیل را فعال کنید که در بخش اولیه همین رو در قسمت ایمیل اطلاعات سرور ایمیل خود را وارد کرده باشید.

 *** اگر شما برای ارتباط با کاربران خود از سرور ایمیل استفاده نمی کنید لزومی به تکمیل بخش‌های مربوط به ارسال های ایمیل ندارید.

متن ایمیل فراموشی کلمه عبور

در این قسمت می توانید متنی مشابه با متن فراموشی کلمه عبور که در ارسال به صورت پیامک تنظیم کردید را قرار دهید و یا می توانید اطلاعات بیشتری را در این بخش را بنویسید.  آیتم های مورد استفاده شما در تنظیم متن ایمیل مشابه با همان آیتم های ارسال پیامک می باشد.

موضوع ایمیل کد فعال سازی

این بخش  نیز مربوط به نوع ارسال ایمیل و برای ارسال کد فعال سازی در زمان ثبت نام اولیه می باشد. اگر ارسال کد فعالسازی شما از طریق ایمیل می باشد میتوانید تنها همان موضوع ارسال ایمیل خود را در این بخش قید نمایید.

موضوع ایمیل در ماژول ارسال به ایمیل

ارسال به ایمیل به عنوان یکی از راه‌های انتقال دریافتی ها به ایمیل هایی میباشد که از سمت کاربران تنظیم می شود. برای این دسته از انتقال های دریافتی ها به ایمیل می توانید موضوع مناسبی را در این قسمت ذکر نمایید. برای مثال میتوانید متن subject را به صورت زیر تنظیم کنید:

دریافت پیامک در سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه از شماره {MobileNo}

 

 

متن ایمیل در ماژول ارسال به ایمیل

همانطور که در بالا اشاره شد،  با توجه به اینکه تنظیمات این بخش مربوط به یکی از ماژول های انتقال دریافتی ها می باشد  پیشنهاد می‌شود محتوای تنظیم شده در متن را به طوری که نگارش کنید که برای گیرنده مهفوم و بررسی آن ساده باشد.

در نظر داشته باشید تمام تنظیماتی که شما در این بخش قرار می دهید به صورت کلی برای کاربران شما که این ماژول را فعال می کند اعمال می شود و اطلاعات متغیر هر کدام از آنها در بخش‌های مشخص شده توسط آیتم ها قرار داده می‌شود.

در واقع شما ساختار قرارگیری متن و موضوع ماژول انتقال به ایمیل را تنظیم می نمایید.

​این ایمیل در جهت انتقال دریافتی های شماره اختصاصی شما در سامانه پیام کوتاه می باشد:

شماره همراهی که به شماره شما پیامک ارسال کرده است:

{MobileNo}

تاریخی که این پیامک برای شما ارسال شده است:

{SmsDate}

ساعتی که پیامک برای شما ارسال شده است:

{SmsTime}

متن پیامکی که برای شما ارسال شده است:

{SmsMessageText}

**** دز ماژول  انتقال دریافتی ها به ایمیل تمام اطلاعات موجود در پیامک دریافتی شامل متن پیامک، شماره موبایل فرستنده، شماره خط اختصاصی که پیام کوتاه برای آن ارسال شده است  و روز و ساعت دریافت متن ذخیره می شود. می توانید از این اطلاعات در متن ایمیل نیز استفاده نمایید. تمام آیتم های معرفی شده در این بخش مطابق با همان اطلاعات موجود در پیامک های دریافتی می باشد.

گروه پیش فرض کاربران جدید

گروه کاربرانی را که در ملایر مدیریت کاربران ایجاد نموده اید را در این قسمت مشاهده می کنید و از بین آن گروه ها یک گروه را به عنوان پیش فرض انتخاب می کنید.

زمانی که کاربران به صورت مستقیم از طریق سایت شما ایجاد حساب می کند در این گروه قرار می گیرند. تمام تعرفه ها و ضرایبی که برای این گروه اعمال شده است نیز، برای افراد ذخیره شده در این گروه اعمال خواهد شد.

 

 

 پیامک ارسال کد فعالسازی

ثبت نام در سامانه پیامک از طریق ارسال کد فعالسازی می باشد. متنی که قرار است به صورت پیامکی برای کاربران ارسال شود و حاوی کد تایید می باشد را در این کادر بنویسید.

 پاسخ کد فعال سازی صحیح

در این قسمت می توانید مشخص کنید اگر کاربران شما کد فعال سازی را به صورت صحیح ارسال کنند چه پاسخی را دریافت کند. لزومی ندارد که حتما پاسخی برای ارسال کد صحیح نگارش کنید البته برخی از کاربران دوست دارند از فعال شدن اکانت خود و ارسال کد صحیح اطمینان حاصل کنند.

دقت کنید اگر متنی به عنوان پاسخ در نظر گرفته باشید تا زمانی که در قسمت انتهایی تیک حالت فعال را  کلیک نکنید پیامک برای کاربران ارسال نخواهد شد.

 

 

 خط پیش فرض

در حالت نمایندگی شما یک خط را به عنوان خط هدیه خواهید داشت می توانید همان خط و یا هر خط دیگری که خریداری کرده اید را در این قسمت دیده و تنها یک خط را به عنوان خط پیشواز خود انتخاب کنید. از خط پیشواز انتخاب شده تمام پیامک های اطلاع رسانی و تنظیم شده  به کاربرانتان ارسال خواهد شد.

 

 

اطلاعات نماینده:

در بخش اطلاعات نماینده اطلاعاتی مانند نام شرکت، آدرس سایت و شماره دفتر تان را می توانید قید نمایید. تمام اطلاعاتی که در این بخش ثبت می شود  به انتهای متن پیامک های خودکار سیستم  اضافه خواهد شد.

مهلت تمدید ماژول:

ماژول ها، امکانات سامانه پیامک برای ارائه خدمات حرفه ای در ارسال و دریافت پیام کوتاه هستند.

پس از فعالسازی هر ماژول، آن ماژول از لیست کلی ماژول ها حذف می شود تا مجددا قابل خریداری نباشد.

در این قسمت می توانید تعداد روزهایی را مشخص نمایید تا در صورتی که زمان انقضای ماژول نزدیک باشد، کاربر مجاز باشد که ماژول را مجددا خریداری و فعال سازی نماید تا در سرویسش خللی ایجاد نشود.

پیامک های خودکار سیستم:

پیام های مربوط به اطلاع رسانی تاریخ انقضای سامانه،  فعال سازی خطوط و یا تسویه حساب ها به صورت خودکار در سیستم ارسال خواهد شد.

متن و زمان ارسال را در این بخش تنظیم می شود.

در بخش اول ویرایش اطلاعات، با فعال کردن و تیک دار شدن، در زمان تمدید پنل، پیامک فعالسازی به کاربر ارسال خواهد شد.

در بخش ارسال پیامک هشدار مشخص می‌کنید چند روز مانده به زمان انقضای کاربر، متن اطلاع رسانی برای ایشان ارسال شود. می توانید چندین روز را به عنوان روز های اطلاع رسانی باقیمانده تا زمان انقضا انتخاب کنید.

در قسمت پیامک های خودکار شما می توانید به صورت کلی پیامک مربوط به فعال سازی و همچنین غیر فعال شدن خط اختصاصی را تنظیم کنید.

همچنین متن اطلاع رسانی پرداخت سود همکاری در فروش را در این بخش تنظیم می شود. پس از ذخیره شدن، پیامک های خودکار در زمان مربوطه به کاربر ارسال خواهد شد.