راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی برای تمام نمایندگان مستقل می تواند راهنمای جامعی برای تنظیمات کاربر، برخی از تاییدیه ها و ارتباطات با مشتریان باشد.

منوی تنظیمات اولیه نمایندگی یکی از منوهای مهمی است که برای ساخت و ارتباط با کاربر دسترسی های متعددی دارد. عدم تنظیم برخی از آن دسترسی موجب می شود تا برخی ارسال ها و اطلاعیه ها به کاربر اطلاع رسانی نشود.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی :

ایمیل :

تمامی ایمیلهایی که برای کاربران زیرمجموعه شما ارسال می شود، از طریق ایمیلی ارسال می شود که در این قسمت وارد کرده اید. اگر تمایلی به ارتباط با کاربران از طریق ایمیل ندارید می توانید این قسمت را تغییر ندهید و بدون تنظیمات باقی بگذارید.

در صورت ارتباط ایمیلی با کاربران اطلاعات و گزینه ها را به صورت زیر تکمیل نمایید :

سرور ایمیل : می بایست سرور smtp داشته باشید و IP آن را وارد نمایید.

فرستنده : آدرس ایمیل خود را وارد کنید. بهتر است از آدرس gmail استفاده نمایید.

نام کاربری : نام ایمیلتان را تا قبل از علامت @ وارد نمایید.

رمز عبور : رمز ایمیل خود را وارد نمایید.

ایمن باشد : این گزینه را انتخاب نمایید.

شماره پورت: اتصال به Gmail از  طریق پورت شماره 587 می باشد.

نام فرستنده : مجددا آدرس ایمیل خود را به صورت کلی وارد نمایید.

نام نمایشی : تکمیل این گزینه اختیاری است. هر متنی نوشته شود، کاربر در زمان دریافت ایمیل آن را مشاهده خواهد نمود.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی

تیکت :

در بخش تیکت می توانید برای دو حالت زمانی که متن تیکت پاسخ داده می شود و زمانی که تیکت جدید در سامانه ثبت می شود، متن اطلاعیه ای تنظیم نمایید.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی

لوگوها :

تمام قسمت هایی که مایل هستید لوگوی شما در آن قسمت ها تمایش داده شود مانند صفحه خروج، زمان بارگذاری صفهات، لوگوی صفحه اول و … را در این بخش قرار می دهید.

می توانید برای صفحه ورود، صفحات داخلی و عنوان صفحه ورود، عناوین مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی

تمدید پنل :

برای اطلاع رسانی و هم چنین محاسبه هزینه تمدید سامانه ارسال پیامک، این بخش را می بایست تکمیل نمایید.

شما در بخش ” اطلاع رسانی روزهای باقیمانده ” می توانید مثلا از 10 روز قبل زمان انقضا تعیین نمایید متن یادآوری تمدید برای کاربران پیامک شود و در بخش ” متن پیامک تمدید ” متن خود را تنظیم می نمایید.

اگر تمایل داشته باشید تمدید کاربران شما با کسر هزینه باشد می بایست معادل پیامک مورد نظرتان برای کسر تمدید را در بخش بعدی قید نمایید.

در این صورت اگر کاربر شما بخواهد تمدید شود، همان تعداد پیامک از اعتبارش کسر می شود و اگر تعداد پیامک مورد نظر در حسابش نباشد، تمدید سامانه انجام نخواهد شد.

ساعت ارسال اطلاع رسانی را نیز خودتان می توانید انتخاب نمایید. پیشنهاد ما بر این است که صبح پیام های اطلاع رسانی را ارسال نمایید.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی

تایید فیش :

در سامانه نمایندگی می توان دو روش پرداخت وجه را در منوی تنظیمات مالی ایجاد نمود. روش آسان ایجاد درگاه پرداخت آنلاین می باشد. اما اگر به هر دلیلی موفق به ارائه درگاه بانکی نشوید می توانید شماره کارت خود را اعلام نمایید و با درج فیش و اطلاعات اعلامی پرداخت شده ها، مبالغ واریزی را بررسی نمایید.

تایید فیش دارای سه قسمت می باشد.

زمانی که فیش تایید می شود و ادمین قصد اطلاع از آن را دارد.

زمانی که فیش جدید ثبت می شود و به ادمین اطلاع داده شود.

زمانی که فیش تایید شده است و تمایل دارید کاربر نیز مطلع شود.

می توانید هر متنی که می خواهید در هر کدام ازین سه بخش قرار دهید. اگر قسمتی خالی باشد آن بخش برای ارسال غیر فعال می باشد.

فراموش نکنید با توجه به اینکه تمام پرداخت ها دارای مالیات بر ارزش افزوده می باشد، قسمت افزودن مالیات را انتخاب نمایید.

راهنمای منوی تنظیمات اولیه نمایندگی

در دانشنامه های آتی قسمت های دیگر منوی تنظیمات اولیه نمایندگی نیز همراه با راهنمای تصویری خدمت شما آموزش داده خواهد شد.