تفاوت باشگاه مشتریان و پیامک سفید برای کاربرانی که قصد انتخاب سرویس بین این دو را دارند، سوال متوالیست و البته با توجه به نوع استفاده؛ دانستن آن لازم است.باشگاه مشتریان جزو امکانات پنل ارسال انبوه است و با خط خدماتی خود به شماره مشتریان شما ( با رضایت آن ها ) ارسال پیامک انجام می دهد. ابتدا می بایست شماره مخاطبین خود را وارد قسمت مخاطبین باشگاه مشتریان نمایید. برای شماره هایی که اولین بار در لیست شما قرار می گیرند پیامک اطلاع رسانی ارسال می شود تا بدانند از کدام برند دریافت پیامک دارند و نحوه لغو آن چیست.

اگر با پیامک سفید آشنا باشید می دانید که تعاریف بالا هما کارکرد پیامک سفید است. اگر این طور باشد تفاوت باشگاه مشتریان و پیامک سفید در چیست ؟

تفاوت باشگاه مشتریان و پیامک سفید :

  • پنل

باشگاه مشتریان جزو امکانات و ماژول هایی است که در پنل ارسال انبوه قرار داده شده است و برای استفاده از آن باید صاحب سامانه در پنل انبوه باشید اما پیامک سفید به صورت سامانه ای مستقل در سایت sms.ir قرار دارد و برای استفاده از آن می بایست ثب نام جداگانه داشته باشید.

  • خط ارسال کننده

خط ارسال کننده در هر دو امکان اطلاع رسانی و خدماتی، تقریبا مشابه است. خط ارسال کننده باشگاه مشتریان 30002189 و خط ارسال کنننده پیامک سفید 300021 است . هیچ کدام دریافت ندارند.

  • زمان انتظار اولیه

پس از ورود شماره مخاطبین و ارسال پیامک اولیه اطلاع رسانی، در باشگاه مشتریان نیاز به 2 ساعت زمان دارید و پس از آن می توانید اقدام به ارسال متن اطلاع رسانی خود نمایید. این زمان در پیامک سفید 30 دقیقه است.

  • اتصال به افزونه ها و پلاگین ها

بسیاری از استفاده کنندگان این دو سرویس خدماتی، برنامه نویسان فروشگاه های اینترنتی و یا پروژه های کد نویسی شده هستند. راه ارتباطی با مشتریان تنها استفاده از خطوط خدماتی است و این دو دسترسی می تواند مناسب ترین انتخاب باشد اما برای چه شرایطی ؟

پیامک سفید در حال حاضر تنها می تواند از طریق کد نویسی در پروژه ها و برنامه ها استفاده شود.

باشگاه مشتریان علاوه بر اینکه قابلیت اتصال به برنامه ها را از طریق کد دارد، در افزونه ها و پلاگین های ارائه شده از طرف شرکت ایده پردازان نیز قرار داده شده است. بنابراین تنها گزینه قابل انتخاب کسانی است که سایت آن ها وردپرس، جوملا و …. است .

البته هیچ کدام ازین دو لینک ارسال URL را ندارند.