بهترین راه تبلیغات مستقیم قبل از عید 97

بهترین راه تبلیغات مستقیم قبل از عید 97

راهکاری برای افزایش بیشتر فروش و ایجاد نقدینگی در انتهای سال 96

 

 

تبلیغات مستقیم

 

 

ماه های پایانی سال یکی از مهم ترین زمان های ایجاد تراکنش های مالی در کشور است. در این روزها با توجه به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی ایران، اکثر فروشندگان بیش از درآمد کل سال می توانند درآمد زایی داشته باشند.البته زمان بیش فروشی در شرکت ها و فروشگاه های مختلف ممکن است متفاوت باشد.

 

 

این زمان آنقدر اهمیت دارد که در ادامه به مطالعه کامل مقاله بپردازیم!

 

توجه شما را به داستان کوتاهی درباره افزایش فروش با راهکارهای ساده اما کاربردی جلب می کنم:

“من پس از 8 سال کار در زمینه ی فروش، براین اعتقاد بودم که در زمان های محرم و صفر، ماه رمضان، تعطیلات و … که مردم کمتر اقدام به خرید می کنند، اوضاع کسب و کار کساده. بنابراین بهترین زمان برای دست نگه داشتن و کمی استراحت و برنامه ریزی برای آینده را، آن دوران می دانستم.
در آن زمان تمام همکاران من و شرکتها و فروشگاه های دیگر هم منتظر تغییر بازار بدلیل رکود این ایام و موارد اقتصادی در کشور بودند.
این در صورتی بود که اوضاع نه تنها بهتر نمی شد بلکه روز به روز نیز بدتر می شد و فروش ها کاهش پیدا می کرد. در همین زمان بود که به مطلعه و بررسی روش های فروش و بازاریابی در دنیا گشتم تا به نکته ای واحد رسیدم:

 

“در زمانی که همه دست نگه داشتند و کسی تبلیغات نمی کنه تو حرکت کن!”

 

 

پیامک تبلیغاتی

 

دریافتم اشتباه بزرگ ما این بوده که چون بازار کساده و کسی خرید نمی کنه و تمام همکاران دست نگه داشتند، فکر می کنیم ما هم راه درستی را طی می کنیم. هم آنجا بود که تصمیم گرفتم خلاف جهت جریان بوجود آمده حرکت کنم. شروع کردم به تبلیغات در روزهایی که از دید برخی بسیار نامتعارف بود.

 

تبلیغات ما در ایام زیر برقرار شد:

– ماه رمضان و تخفیف ها و هدایای ویژه
– ماه های محرم و صفر
– زمان های گران شدن دلار و یورو
– هنگام برف شدید و مختل شدن راه های حمل و نقل
– دوران کسادی بازار و…..

 

یکی از بهترین راه هایی که برای تبلیغات مستقیم مورد استفاده قرار گرفته و رضایت بسیار فروشندگان را در پی دارد، تبلیغات پیامکی به بانک شماره های هدفمند و به مشتریان و مخاطبین شرکت یا فروشگاه است. بهترین بازخورد بررسی شده مربوط به ارسال پیامک تخفیف های ویژه، هدایا، محتوای هدفمند و ….. به مشتریان و افرادی است که شماره های آنها را از قبل دریافت کرده ایم. این مورد در ارسال ایمیل نیز صدق می کند.

دریافت و مطالعه پیامک اجباریست و مانند تلگرام قابلیت انتخاب و رد شدن از پیام های مورد نظر ما را ندارد.

سعی کنیم در زمان های مناسب ارسال را انجام دهیم. بهتر است این پیام ها حاوی محتوای مناسب و بررسی شده باشد. رعایت این اصول باعث می شود مخاطب از دریافت پیامک رضایت کامل داشته و بازخورد تبلیغات شما بسیار زیاد شود. در نهایت از ترافیک مشتری در فروشگاه و تماس گیرندگان زیاد در شرکت ها نهایت لذت را ببرید.

 

جمع بندی:

1. در هر شرایطی سعی کنید اطلاعات مشتریان خود را جمع آوری کنید.
2. هزینه جذب مشتری سابق 0.1 (یک دهم) هزینه ی یک مشتری جدید است.
3. ارتباط دوسویه و حفظ آن ارتباط از الزمات وفادار سازی مشتریان و خرید مجدد و معرفی محصول شما به دیگران است.
4. ارسال پیامک، مستقیم راه ارتباطی برای ارتباط با مشتریان است.
5. محتوای ارسالی پیامک ها برای افزایش فروش و ایجاد انگیزه ی خرید در مشتری بسیار مهم است.
6. سعی کنید در انتهای پیام های خود لینک کانال تلگرام یا وب سایت خود را برای ارتباط بیشتر قرار دهید.
7. گاهی اوقات برای افزایش کلیک روی لینک کانالها و وب سایت باید از محتوای مناسب مخاطب استفاده کنید.
8. بررسی کنید مشتریان شما دنبال چه هستند و رفتار آنها را مورد بررسی قرار دهید.
9. پیام های متفاوت و مختلفی را در پیامک، پست های تلگرام و ….. تست کرده و میزان بازخورد آنها را بسنجید.
10. برای افزایش تعداد مشتری جدید می توانید از بانک شماره های همراه استفاده کنید.

 

برای رشد و کمک به ساخت چرخه ی فروش در شرکت ها و فروشگاه های خودمان و دیگران، نظرات و تجربیات خود را از در زیر با ما به اشتراک بگذارید.

Profile Image

m.tehrani

m.tehrani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • mehran 1396/12/26 پاسخ

    سلاممن هیچ فروشگاه یا مارکتی ندارم و حتی بلد نیستم یه وب سایت راه اندازی کنم ولی دوس دارم از طریق اینترنت(فروشگاه اینترنتی) راه بندازم و در آمدی داشته باشم میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم لطفا?

    • سالار نظری 1396/12/27 پاسخ

      سلام
      در صورتی که تجربه فروش محصول خاصی را دارید می توانید از راهنمایی زیر برای شروع استفاده کنید در غیر اینصورت پیشنهاد می کنم در ابتدا وارد یه بازار کاری (حتی در حد کوتاه مدت) شده، سپس اقدام به راه اندازی کنید.
      – برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی می توانید با افرادی که با طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب آشنایی دارند تیم سازی کرده و شروع به کار کنید
      – با توجه به اینکه فضای بازار فروشگاه های اینترنتی بسیار رقابتی است پیشنهاد می کنم در ابتدا فقط روی یک ویژگی تمرکز کنید مانند: محصول خاص – خدمات در شهری خاص و یا ….
      در انتها، اگر کاری رو شروع کردین هرگز رهایش نکنید تا موفقیت حاصل شود

  • محمدامین مظفری 1396/12/26 پاسخ

    واقعاً ایده جالبی بود…سپاس گذارم بخاطر این ایده خوبتون?

    • سالار نظری 1396/12/26 پاسخ

      خواهش میکنم. امیدوارم با ارتباط بیشتر با مخاطبینتون شاهد درآمدزایی روزافزون باشید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان