انتخاب تلگرام یا استفاده از پیامک سفید

انتخاب تلگرام یا استفاده از پیامک سفید شاید سوالی باشد که در ابتدا شنیدنش برایتان خنده دار باشد و یا اصلا ندانید چرا باید این سوال را پرسید؟

تلگرام رسنه ای مجازی و پرکاربر و محبوب بین استفاده کنندگان از شبکه های مجازی است که پس از اعلام فیلترینگ آن، برخی دارای اشکال در کارکرد شدند. بسیاری از کسب وکارها و ارتباطات مشتریان از طریق گروه های مجازی مدیریت می شود که عدم دسترسی به شبکه مجازی تلگرام، موجب اختلال در روند ارتباط با مشتریان شد.

بسیاری برای ادامه روند کاری خود دچار اشکال شده اند و یا به دنبال بهترین جایگزین تلگرام بعد از فیلترینگ هستند. پیامک سفید راهکاری قانونی و مفید و سودمند برای ادامه بقای کارشماست. شاید مقایسه ای ساده و البته منطقی بتواند شما را در حل مشکلاتتان کمک کند.

 

انتخاب تلگرام یا استفاده از پیامک سفید :

چرایی استفاده از پیامک سفید برای کاربران شاید با مقایسه ای ساده برایتان روشن باشد.

  • تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی

پیامک سفید محصولی کاملا بومی و ایرانی و شاهکار مهندسین ایرانی است. مسلما حمایت و استفاده از پیامک سفید علاوه بر تامین نیاز های شما حمایتی از ایده های کارآمد دیگر عزیزانی است که می توانند راهگشای بسیاری از مشکلات باشند. البته سامانه پیامک سفید سه سال است که در حال کار است.

  • اطمینان از کارکرد و عدم اعمال فیلترینگ

سامانه پیامک سفید به مدت سه است که توسط کاربران مورد استفاده است و در تمام مراحل توانسته است عملکرد عالی خود را نمایش دهد. با توجه به اینکه این سامانه ملی است محدودیتی بابت عملکرد و عدم فعالیت ندارد. برند پیامک سفید نیز برند ثبت شده و رسمی است.

درست است کارکرد شبکه مجازی تلگرام کارکرد مورد قبولی از نظر کاربران خود داشته است ولی با وجود فیلترینگ برخی از روند کارکردش ناراحت هستند.

  • اطمینان از ارسال پیام

درست است که با وجود تیک دوم در ارسال پیام تلگرام از ارسال و دیده شدن متن خود اطمینان داشتید اما در پیامک سفید نیز ارسال سریع در کنار ارائه گزارش ارسال می توانید شما را از ارسال پیام و رسیدنش مطمئن سازد.

  • گروه بندی های متفاوت و مدیریت آن ها در یک سامانه

با استفاده از پیامک سفید می توانید بدون محدودیت کاربران خود را در گروه های متفاوت ذخیره نمایید و در هر زمان که بخواهید متنی را گروه مورد نظرتان و یا حتی اشخاصی از گروه مورد نظرتان ارسال نمایید. ارسال پیام به کاربران یک گروه در تلگرام نیز انجام می شد اما قابلیت ارسال پیام به افرادی خاص از همان گروه در همان محیط گروه وجود نداشت.

  • بدون تبلیغات اضافه

شاید در گروه هایی از گروه های تلگرامی خود شاهد تبادل لینک و یا تبلیغات بوده باشید. تبلیغات زیاد و یا خارج از ساعات معلوم می تواند بسیاری از کاربران و مخاطبان را ناراحت کند. در گروه های پیامک سفید شما، مخاطبین و مشتریانتان فقط اطلاع رسانی و آگاهی از خدمات شما را دریافت خواهند نمود و در هر زمان که دیگر نیازی نباشد می توانند دریافت پیام شما را لغو نمایند.

  • کسب در آمد از همان ابتدا بدون تعداد زیاد دنبال کنندگان

بسیاری از گروه ها هزینه های زیادی را برای جذب مخاطب و ماندن آن ها در گروهشان داشته اند تا با تعداد بالای کاربران خود بتوانند از بقیه گروه ها و یا کسب و کارها آگهی دریافت کنند و ازین طریق کسب درآمد نمایند. فارغ از هزینه هایی که در همان ابتدا برای جذب مخاطب داشته اند نیز ممکن است کاربران خود را در اثر همین تبلیغات از دست دهند.

پیامک سفید را می توانید حتی بدون کاربر هم برای کسب درآمد استفاده نمایید. کافیست به دیگران کد معرف خود را اعلام کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احمد سامان فر 1397/03/08 پاسخ

    استفاده از پیامک سفید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان