راهنمای ارسال پیامک با نام به دفترچه تلفن

افزودن مخاطبین به دفترچه تلفن پنل پیامکی sms.ir  گاها از طرف کاربران کمی دردسرساز می‌شود و با مشکل مواجه می شوند. به همین دلیل برای شما کاربران عزیز راهنمای جامع این مورد را قرار می دهیم تا اگر مشکلی در این زمینه دارید در کمترین زمان ممکن بتوانید آن را برطرف کرده و از خطاهای احتمالی پیشگیری کنید.

دفترچه تلفن پنل انبوه :

اگر می خواهید برای شماره مخاطبین خودتان ارسال ساده داشته باشید، می توانید در قسمت امکانات اولیه موردنیاز، دفترچه تلفن، شماره مخاطبینتان را وارد نمایید. این کار هم به صورت تکی هم به صورت گروهی از فایل اکسل قابل انجام می باشد.

برای این منظور ابتدا می بایست گروه مخاطبین خود را مطابق با تصاویر زیر ایجاد نمایید:

دفرچه تلفن دفرچه تلفن

پس از نوشتن نام گروه های خود، با فشردن دکمه ثبت می توانید گروه های مخاطبین خود را ایجاد نمایید.

در مرحله بعد برای اضافه کردن مخاطبین به صورت تکی، در منوی دفترچه تلفن بر روی گزینه افزودن مخاطب جدید کلیک کرده و مانند تصویر زیر عمل کنید :

دفرچه تلفن

در این قسمت می توانید اطلاعات مخاطبین خود را اضافه نمایید، فقط وارد کردن شماره موبایل ضروری می باشد، بقیه موارد می توانند خالی باشند. گروه مخاطبین خود را انتخاب نمایید و سپس بر روی دکمه ثبت کلیک کنید.

برای افزودن از طریق اکسل نیز باید در صفحه دفترچه مخاطبین، بر روی گزینه ایمپورت از فایل اکسل زده و مطابق با تصویر زیر عمل کنید :

دفرچه تلفن

ابتدا فایل نمونه را دانلود نمایید و شماره موبایل های خود را در ستون شماره موبایل وارد کنید، بقیه ستون ها می توانند خالی باشند، اما نباید حذف شوند. پس از آن مطابق با تصویر بالا فایل خود را انتخاب نمایید، بر روی آپلود زده و پس از انتخاب گروه بر روی دکمه ثبت بزنید.

همانطور که میبینید اطلاعات در فایل نمونه قرار داده شده است  و در همه ردیف ها فقط ستون شماره موبایل ضروری می باشد. در صورت آپلود هر فرمتی به غیر این از فرمت، با خطا مواجه خواهید شد. اگر تمامی موارد رعایت گردد، مخاطبین شما چه به صورت تکی چه به صورت فایل اکسل، بدون مشکل آپلود خواهند شد.

به هر حال اگر مشکلی در فایل شما وجود داشت و با خطا مواجه شدید، می توانید در هر لحظه از طریق تیکت در پنل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Profile Image

m.tehrani

m.tehrani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد رضا طالب زاده 1400/05/04 پاسخ

    سلام دو فقر پیامک ارسال نرسیده است

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان