ارسال پیامک هوشمند از جمله ماژول های کاربردی در پنل پیامکی sms.ir می باشد. شاید شما نیز پیامک هایی شخصی سازی شده با نام و نام خانوادگی و دیگر اطلاعاتتان دریافت کرده باشید، اما آیا همه این پیامک ها تک به تک برای کاربران ارسال می شود؟ همانطور که حدس زده اید، تنظیم تک به تک این پیامک ها از داخل پنل وقت و هزینه زیادی را میطلبد، بنابراین برای ارسال این نوع پیامک ها از داخل پنل ماژول هایی در نظر گرفته شده است. ارسال پیامک هوشمند برای شرکت های بیمه ، موسسات آموزشی ، مراکز درمانی و … بسیار کاربرد دارد. اگر شما نیز جزو کسب و کارهایی هستید که نیاز به ارسال این گونه پیامک های شخصی سازی شده برای مخاطبینتان دارید، این ماژول مختص شما طراحی شده است.

برای خریداری آن باید در پنل پیامک به منوی امکانات هوشمند رفته و ماژول ارسال پیامک هوشمند را با هزینه 1000 پیامک سالانه خریداری نمایید.

در ادامه نحوه کارکرد این ماژول برای شما شرح داده می شود.

مطابق با تصویر زیر ابتدا می بایست همه مواردی که برای مخاطبین مختلف، متفاوت است را در یک فایل اکسل وارد نمایید. بنابراین ابتدا نمونه اکسل قرار داده شده را دانلود نمایید.

ارسال پیامک هوشمند

فایل اکسل نمونه را در تصویر زیر مشاهده می نمایید :

ارسال پیامک هوشمند

در این ماژول علاوه بر ورود اطلاعات به صورت مستقیم، امکان ورود اطلاعات به صورت داینامیک از یک فایل اکسل وجود دارد. فایل اکسل شما می تواند دارای تعداد نامحدودی ستون باشد که هر یک از آنها با ستون دیگر متفاوت باشد. تنها فیلد اجباری که باید در فایل وارد نمایید ستونی تحت عنوان شماره موبایل می باشد. توجه داشته باشید که ردیف اول هر ستون به عنوان سرتیتر شناخته می شود و تاثیری در ارسال پیامک ندارد. سپس باید فایل خود را آپلود نمایید.

برای این کار از منوی عمودی سمت چپ کادر متن پیامک، گزینه (درج از اکسل) را انتخاب نمایید. فایل خود را فراخوانی و آپلود نمایید. با باز شدن کادر مربوط به آن، تمامی سرتیترهای موجود در فایل اکسل به شما نمایش داده می شود.

مطابق با تصویر زیر با کلیک بر روی هر یک از این فیلدها، نام آن فیلد به همراه دو علامت # در طرفین آن در کادر متن پیامک ظاهر می شود. این فیلد در صورتی که در فایل اکسل مقداری برای آن وارد شده باشد جایگزین می گردد.

ارسال پیامک هوشمند

پس از تایپ متن،با استفاده از گزینه افزودن به پیش نویس ها از منوی عمودی سمت چپ کادر متن پیامک، پیامک را برای همیشه ذخیره نمایید تا در هر زمان که نیاز به استفاده از آن داشته باشید از طریق گزینه پیش نویس ها که در منوی سمت چپ کادر متن پیامک قرار دارد، متن را بصورت مستقیم فراخوانی نمایید .

سپس در مرحله بعد می بایست ستون شماره موبایل را انتخاب نمایید.

ارسال پیامک هوشمند

مطابق با تصویر زیر می توانید زمان ارسال خود را مشخص نمایید( ارسال در زمان کنونی یا انتخاب زمانی در آینده از روی تقویم)

ارسال پیامک هوشمند

در مرحله آخر نیز شماره فرستنده را انتخاب کرده و تایید ارسال را بزنید. به همین راحتی در کمترین زمان ممکن برای مخاطبین خود ارسال های شخصی سازی شده ارسال کردید!

ارسال پیامک هوشمند

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق تیکت در پنل پیامک خود یا شماره گیری 0212853 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.