ارسال پیامک متناظر

ارسال پیامک به صورت متناظر یا همان نظیر به نظیر دغدغه برخی از کاربرانی بوده است که از سامانه های ارسال پیامک استفاده می نمایند و امروزه به راحتی می توانند از این قابلیت استفاده نمایند .

توضیح کلی ماژول ارسال پیامک متناظر :

این ماژول پیامک های شما را به صورت منحصر به فرد ارسال می کند .

در نظر بگیرید شما لیستی از شماره های مخاطبان خود را داشته و می خواهید به هر مخاطبتان پیامک خاصی ارسال گردد و متن پیامک یک مخاطب کاملا نا مربوط با متن مخاطب دیگرتان است .

با استفاده از ماژول ارسال پیامک متناظر در سامانه ارسال پیامک ایده پردازان می توانید به تعداد انبوهی از مخاطبانتان متن اختصاصی خودشان را در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک ساده ارسال نمایید .

ماژول های سامانه ارسال پیامک sms.ir   به کمک کاربران بر می آیند و بسیاری از فر آیند های زمان بر و طولانی را برای آن ها ساده و سریع انجام می دهد .

در این بخش به مثالی از این ماژول کاربردی می پردازیم :

شما لیستی از مخاطبانتان را در دست دارید که به هر مخاطب متنی خاص اختصاص می یابد .

9121234567  علی جعفری عزیز زادروزتان مبارک .

9127654321 سرکار خانم سارا طهماسبی 7 شهریور ماه انقضای بیمه نامه سلامت شما می باشد در صورت تمایل اقدام به تمدید نمایید .

و به همین ترتیب شما می توانید به هزاران مخاطب متن های متفاوت ارسال نمایید .

تنهای کافی است شماره ها و متن ها را در دست داشته باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال پیامک های شما به صورت دلخواهتان انجام شود .

هزینه فعال سازی ماژول ارسال پیامک متناظر همانند سایر ماژول ها در سامانه 850 پیامک می باشد و در گران ترین حالت ممکن برای شما مبلغ 14400 تومان محاسبه می شود .

کاربران می توانند قبل از خرید ماژول ابتدا به صورت آزمایشی 24 ساعت از آن استفاده نمایند و پس از تست اقدامات لازم جهت خرید را انجام دهند .

در صورتی که قصد استفاده از این ماژول را دارید و کاربر سامانه ایده پردازان نمی باشید می توانید در سایت sms.ir  ثبت نام انجام دهید .

شایان ذکر می باشد پنل به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و مشمول هزینه تمدید سالیانه نیز نمی باشد .

در مقالات بعد در مورد نحوه استفاده از ماژول ارسال پیامک متناظر می پردازیم .