ارسال پیامک چه به صورت تکی و یا چه به صورت گروهی می تواند مورد استفاده بسیاری از ارگان ها، سازمان ها و یا شرکت ها باشد. روند ارسال پیام در بسیاری از ارگان ها می تواند کاری زمان بر و یا دارای هزینه اضافی باشد در حالی که روند دریافت پنل کاربری ارسال پیام کوتاه و روند ارسال پیامک در پنل های کاربری شرکت ایده پردازان در کمترین زمان ممکن و به ساده ترین روش در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در این مقاله آموزشی روند ارسال پیامک در 3 قدم به شما آموزش داده می شود تا در سریع ترین زمان، ارسال پیامک خود را داشته باشید و بازخورد ارسال خود را بسنجید.

برای ارسال پیامک در 3 قدم آماده باشید :

  • در سیستم ثبت نام کنید .

ثبت نام سامانه پیامکی را می توانید از طریق سایت انجام دهید و یا عدد 1 را به شماره 30077 ارسال نمایید.  ثبت نام در سامانه پیامکی سایت  SMS.IR به صورت رایگان است. در زمان ثبت نام تمام اطلاعات شما می بایست در سیستم ثبت شود و می توانید از سامانه یک خط اختصاصی هدیه که قابلیت ارسال و دریافت دارد؛ هدیه بگیرید.

  • به میزانی که مایل هستید سیستم را شارژ نمایید.

برای ارسال پیامک کوتاه خود به هر میزان که مایل باشید می توانید سیستم خود را شارژ نمایید و هیچ محدودیتی در میزان واریزی سیستم وجود ندارد. می توانید میزان شارژ خود را افزایش داده و از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده نمایید و یا اینکه به همان میزان مورد نیازتان اقدام به شارژ سیستم خود نمایید.

  • ارسال پیامک انجام دهید.

به مرحله آخر رسیدیم….

به راحتی ارسال پیامک را انتخاب نمایید. اگر شما لیست شماره گیرندگان پیام خود را دارید که می توانید ارسال ساده را انتخاب نمایید و اگر لیستی در اختیار ندارید می توانید از بانک های موجود در سیستم که استفاده از آن ها به صورت رایگان است استفاده نمایید و به هر صنف و یا محدوده ای ارسال پیامک انجام دهید.