استفاده از پیامک تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها از گذشته تاکنون بوده و درحال گسترش می‌باشد. در این مقاله، ما به بررسی اهمیت و مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در قم از پنل اس ام اس قم با SMS.ir خواهیم پرداخت.

آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی قم

اگر به عنوان یک کسب‌وکار یا شرکتی که امکان ارائه خدمات در شهر قم را دارد به فکر تبلیغات و بازاریابی هستید، بدون شک پنل اس ام اس قم به شما پیشنهاد می‌شود. در این پنل شما امکان ارسال پیامک تبلیغاتی در قم را دارید. ممکن است برای شما این سئوال ایجاد شود که چگونه باید شماره موبایل‌های ساکنین شهر قم را جمع آوری کنید؟ اصلا چگونه می‌توانیم به کل این شماره‌ها ارسال پیامک انجام بدهیم! پنل اس‌ام‌اس قم این دغدغه را برطرف کرده است. در این پنل، بانک شماره‌موبایل کامل و جامع به صورت دسته‌بندی شده از ساکنان قم برای شما جمع‌آوری شده که ارسال پیامک انبوه انجام دهید. برای استفاده از پنل اس ام اس قم در ابتدا باید وارد این صفحه شوید و یک ثبت‌نام در پنل پیامکی sms.ir انجام دهید. بعد از تکمیل ثبت‌نام هم وارد پنل شوید و به شهر قم ارسال پیامک انجام دهید.

پنل پیامک قم

ویژگی‌های پنل اس ام اس قم

اگر برای شما هم این سئوال ایجاد شده که پنل اس ام اس قم و ارسال پیام تبلیغاتی در قم چه ویژگی و مزایایی برای کسب و کار شما خواهد داشت به این مثال توجه کنید، فرض کنید صاحب یک کسب و کار هستید که در شهر قم خدمات ارائه می‌کنید، طبیعتا نیاز کسب و کار شما و هدفتان از تبلیغات هم جذب افرادی که در این شهر حضور دارند است، پنل اس ام اس قم دقیقا همین کار را برای شما انجام خواهد داد و مستقیما امکان ارسال پیامک انبوه به قم را برای شما را فراهم کرده است. اما این تمام ماجرا نیست و در ادامه به دیگر ویژگی‌های پنل اس ام اس قم اشاره خواهیم کرد:

هزینه پایین:

شاید تصور کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی در قم هزینه بالایی دارد، اما این روش بازاریابی به یکی از به‌صرفه ترین شیوه‌های تبلیغاتی است. در پنل اس ام اس قم با هزینه‌ای بسیار ناچیز می‌توانید ارسال پیامک انبوه به قم داشته باشید. برای مشاهده

قیمت پنل پیامکی از پنل اس ام اس قم کافیست به سایت SMS.ir مراجعه کنید.

دسترسی به همه:

پیامک در دسترس‌ترین روش ارتباطی است. زمانی که شما ارسال پیامک انبوه به قم را انجام می‌دهید، یک فرد برای دریافت پیامک شما به هیچ اپلیکیشن یا پیش زمینه دیگری مانند اتصال به اینترنت نیاز ندارد حتی اگر تلفن همراه آن شخص هوشمند هم نباشد باز پیامک شما به دست آن فرد خواهد رسید.

تبلیغات هدفمند:

کسب و کار شما که در قم فعالیت ارائه می‌کند نیازمند مشتریانی از همین شهر است، پس مهم است که تبلیغات شما فقط به جامعه هدف موردنظرتان ارسال شود. روش‌های تبلیغاتی مختلف مانند تبلیغ در فضای مجازی و ایمیل مارکتینگ به علت گستردگی که دارد نمی‌تواند تبلیغ شما را به این شکل دقیق در یک شهر پوشش دهد، همچنین روش‌های دیگر مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه نیز در این زمان تقریبا منسوخ شده است و تبلیغات در تلویزیون و بیلبوردهای شهری هم علاوه بر اینکه بازدهی قبل را ممکن است نداشته باشد هزینه‌های بالایی هم دارد، به این خاطر ارسال پیامک تبلیغاتی به عنوان هدفمندترین روش بازاریابی انتخاب اول بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌ها شده است.

ارسال پیامک bts ایرانسل

دسته‌بندی‌های کامل و دقیق:

در پنل اس ام اس قم، شماره ساکنان این شهر را به صورت کامل و دقیق برای استفاده شما دسته‌بندی کرده‌ایم. این دسته‌بندی شامل مناطق و محله‌های درون شهر قم و صاحبان مشاغل شهر قم می‌باشد. به طور مثال شما می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در قم را فقط به یک محله خاص از شهر انجام دهید و یا فقط به فروشندگان مواد غذایی در قم پیامک ارسال کنید.

کسب اعتماد بیشتر:

باتوجه به اینکه ارسال پیامک انبوه به قم از طریق پنل اس ام اس قم با خطوط پیامکی انجام می‌شود و پیامک مستقیما به شماره همراه فرد میرسد، ناخوداگاه باعث افزایش مخاطب خواهد شد. برای درک بهتر منظور از کسب اعتماد، پیامکی که مستقیما به تلفن همراه شما ارسال می‌شود را با یک پست تبلیغاتی در فضای مجازی مقایسه کنید.

بیشتر بخوانید: ارسال پیامک منطقه ای

بازخورد خوب:

پیامک بازدهی بسیار خوبی دارد. طبق آمار نرخ بازشدن پیامک در یک کمپین پیامکی 98% است. پس از پنل اس ام اس قم در سامانه پیامک SMS.ir با کمی خلاقیت در نوشتن یک متن پیامک جذاب می‌توانید ارسال پیامک انبوه انجام دهید و یک کمپین تبلیغاتی موفق را تجربه کنید.

تبلیغات پیامکی در قم

مزایای ارسال پیامک انبوه به قم با سامانه SMS.ir

سامانه پیامک SMS.ir به عنوان یکی از برترین سامانه‌های پیام‌کوتاه کشور بیش از یک دهه تجربه در حوزه ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی در کشور را دارد و از پیشگامان این عرصه است. این سامانه به علت به تجربه بالا، امکانات زیاد و تعرفه مناسب، انتخاب اول بسیاری از کسب‌وکارها می‌باشد. شماهم با هر کسب و کار و حوزه فعالیتی که دارید از جمله کسب و کارهای کوچک و بزرگ، سازمان‌ها و حتی اداره دولتی می‌توانید از این سامانه، پنل اس ام اس قم تهیه کنید و ارسال پیامک انبوه به قم انجام دهید. در ادامه هم به برخی از مزایای ارسال پیامک انبوه به قم با سامانه SMS.ir اشاره خواهیم کرد:

بانک شماره موبایل بروز و جامع:

پنل SMS.ir بروزترین و جامع‌ترین بانک شماره موبایل برای شهر قم را جهت استفاده شما ارائه کرده است. این شماره‌ها به صورت کامل بر اساس محله‌ها، کدپستی و صاحبان مشاغل گروه بندی شده است که دقیق‌تر و هدفمندترین ارسال پیامک تبلیغاتی در قم را داشته باشید و فرصت ارسال پیامک به هیچ فردی را از دست ندهید.

گزارشات کامل برای ارسال:

تفاوتی ندارد که شما در این پنل ارسال پیامک تبلیغاتی در قم برای 10 نفر داشته‌اید یا 100 هزار نفر! در این پنل گزارشات مخابراتی کامل به شما نمایش داده می‌شود تا جزئیات ارسال‌هایتان را دقیق مشاهده کنید.

پرداخت هزینه به ازای ارسال موفق:

بله دقیقا، بعد از ارسال پیامک انبوه به قم فقط هزینه پیامک‌هایی که به صورت موفق رسیده باشد از شما کسر خواهد شد و درصورتی که پیامکی ارسال نشود، هزینه آن به شما برگشت داده خواهد شد. این به‌صرفه ترین حالت تبلیغات و بازاریابی برای یک کسب و کار است.

ارسال با خط پیامکی اختصاصی هدیه:

ارسال‌ پیامک تبلیغاتی در قم از پنل اس ام اس قم با خطوط پیامکی اختصاصی خودتان انجام می‌شود. این خطوط پیامکی مختص به استفاده توسط شماست. ویژگی مهم سامانهSMS.ir این است که هنگام ثبت‌نام خط پیامکی اختصاصی هدیه به شما می‌دهد که هزینه‌ای برای خط پیامکی پرداخت نکنید.

افزایش تعامل با مخاطب:

خطوط پیامکی شما امکان دریافت پیامک را هم دارند. بعد از ارسال پیامک انبوه به قم می‌توانید که پیام‌های دریافتی از افراد را مشاهده کنید و با آنها تعامل بیشتری بسازید. دریافت پیامک در SMS.ir رایگان است و هزینه‌ای برای شما ندارد.

جمع بندی:

ارسال پیامک تبلیغاتی در قم با پنل اس ام اس قم از طریق SMS.ir به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات پیامکی انجام دهید و با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را دریافت کنید و همچنین کسب و کار خود را به صورت گسترده و هدفمند در شهر قم معرفی کنید. برای شروع این روش تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس قم کافیست به سایت SMS.ir مراجعه کنید و برای دریافت مشاوره هم می‌توانید علاوه بر تیکت پشتیبانی در پنل کاربری، با شماره 0212853 در تماس باشید تا کارشناسان و مشاوران فروش سامانه شما را راهنمایی کنند.