ارتباط موثر با مشتریان با استفاده از پیامک (2)

پشتیبانی و خدمات پس از فروش با پیامک سفید

تا به حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که بعد از خرید اینترنتی دچار سردرگمی شده و بعد از گذشت روزها، نه خبری از شرکت فروشنده شود و نه خرید شما به دستتان برسد؟ برخی فروشگاه‌ها یا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مانند ایده پردازان، با استفاده از پنل پیامک سفید، در هر مرحله از ثبت‌نام، سفارش، خرید، پیگیری امور و غیره با کلیه مشتریانشان حتی افرادی که دریافت تبلیغات را مسدود کرده‌اند، با رضایت کامل مشتری در ارتباط هستند و مدام ایشان را از وضعیت سرویس، سفارش، پرداخت و تحویل محصول مطلع می‌سازند. در ایده‌پردازان پیامک‌هایی که از فیلترهای مسدودسازی تبلیغاتی هم می‌گذرند، پیامک سفید نام دارند. شرط استفاده از پیامک سفید، عدم ارسال تبلیغات است که علت آن هم احترام به حقوق مخاطبان می‌باشد.

اخذ امتیاز رقابتی با کمپین‌های تبلیغاتی

تا بحال در انتخاب میان دو محصول مشابه با کیفیت تقریبا یکسان مردد شده‌اید؟ آیا اگر یکی از آن دو دارای کد قرعه‌کشی باشد ترغیب نمی‌شودید که شانس خود را امتحان نمایید؟ ایده پردازان پنل پیامک انبوه را با امکان قرعه‌کشی و نظرسنجی، ارسال تبریک تولد، ارسال هوشمند و زماندار و ارسال هدفمند به شهر و کدپستی خاص یا سن و جنسیت و یا اصناف خاص در اختیار صاحبان کسب و کارهای کلان و خرد قرار داده است. با این امکانات شما می‌توانید بعنوان یک فروشنده و یا ارائه دهنده خدمات،
از رقبای خود پیشی گرفته و سرویس و خدمات موثر با ارتباط سازنده با مخاطبانتان ایجاد نمایید. علاوه بر این، با ایجاد ارتباط مداوم و موثر با مشتریانتان، تبریک زمان تولد، یادآوری زمان اقساط و به طور کلی ارسال‌های زماندار می‌توانید ارتباط دوستانه‌تری با مشتریانتان داشته باشید.

هدف ما از پیامک سفید، جلب رضایت کارفرمایان و مشتریان می‌باشد.