آشنایی با مخاطبین سامانه جدید پیامک سفید را در این مقاله فقط با معرفی بخش ها و خلاصه کارکرد آن معرفی خواهیم نمود و جداگانه آموزش خواهیم داد.
مخاطبین سامانه پیامک جدید منویی است که ارسال و استفاده از سامانه پیامک سفید به آن وابستگی دارد. از آن جا که پیامک سفید ارسال با رضایت به مشتریان و کاربران است، در مرحله ابتدایی وجود لیست شماره مشتریان الزامی است. به دلیل نوع ارسال اطلاع رسانی و اطمینان از صحت شماره موبایل مشتریان، ابتدا پیامک اطلاع رسانی برای آنان ارسال خواهد شد.
حال بهتر است امکانات منوی مخاطبین و خلاصه کارکرد آن ها قید شود تا در مقالات آتی نحوه کارکرد هریک را توضیح داد:

آشنایی با مخاطبین سامانه جدید پیامک سفید:

با ورود به منوی مخاطبین با چهار بخش کلی زیر مواجه خواهید شد که در هر کدام باشید آن قسمت با رنگ سبز مشخص خواهد شد. گروه مخاطبین ، گروه جدید، مخاطب جدید و افزودن گروهی
گروه مخاطبین : نمایش دهنده تعداد گروه ها، و تعداد مخاطبین موجود در آن است. در این بخش می توانید نام گروه را ویرایش نمایید. مخاطبین هر گروه را مشاهده کنید و یا گروه را حذف نمایید.
قابلیت ارسال سریع به گروه و یا مخاطب گروه نیز در این قسمت وجود دارد.

گروه جدید : هر تعداد گروه وبا هر نامی که بخواهید در این بخش می توانید ایجاد کنید و برای گروهتان از رنگ های متفاوت استفاده نمایید.

مخاطب جدید : اگر تمایل به اضافه نمودن دستی و یا تک به تک مخاطبین خود را دارید ازین دسترسی استفاده نمایید. از تصاویر فانتزی آواتار نیز می شود برای تصویر مخاطبینتان استفاده نمایید.

افزودن گروهی: در افزودن گروهی می شود شماره را به صورت دستی و یا کپی نمودن در گروه مورد نظر وارد کرد و یا از طریق فایل اکسل موجود در سیستم گروه مخاطبین اضافه شود.
قابلیت جستجو سریع به صورت فعال در این منو و در سمت چپ قرار داده شده است تا بر اساس شماره موبایل، نام و نام خانوادگی و یا گروه مورد نظرتان جستجوی سریع داشته باشید.
آموزش استفاده ازین قسمت در مقالات آتی خدمت شما معرفی خواهد شد.