کاربر گرامی، سرویس زیر دیگر ارائه نمی‌شود! برای اطلاعات بیشتر و راه‌های جایگزین، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

قابلیت اتصال وب سرویس باشگاه مشتریان یا اصطلاحا پیامک سفید امکانی بی نظیر و بدون مانند در حوزه ارسال تحت وب پیامک سفید می باشد. باشگاه مشتریان با نام پیامک سفید در بین ارسال کنندگان انبوه و یا تکی پیام های اطلاع رسانی شناخته شده
است. با استفاده از این قابلیت می توان به راحتی به تمام شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند ارسال پیامک را داشت. تحت قوانین و شرایط حاکم بر پیامک سفید برنامه نویسان و مدیران IT شرکت ها می توانند از این قالبیت انحصاری شرکت ایده پردازان استفاده نمایند. بسیاری از برنامه های تحت ااجرا و یا نرم افزار ها قابلیت ارسال پیامک را دارند اما مشکل عدم ارسال به شماره های بلک لیسن نمی گذارد تا آن برنامه و یا نرم افزار به درستی کارایی لازم را داشته باشد . قابلیت اتصال وب سرویس باشگاه مشتریان می تواند در این عرصه تکمیل کننده خدمات رسانی باشد .

قابلیت اتصال وب سرویس باشگاه مشتریان:

دسترسی وب سرویسی باشگاه مشتریان و یا همان پیامک سفید در دو حالت کلی معرفی شده است :

قابلیت اتصال وب سرویس باشگاه مشتریان

• استفاده از لینک ارسال
• کدهای برنامه نویسی

در استفاده از لینک ارسال دو لینک در اختیار برنامه نویسان قرار داده می شود. دلیل ارائه این دو به قوانین باشگاه مربوط می باشد. در ابتدا می بایست شماره همراه کاربرانی که قصد ارسال نمودن پیام به آن ها را دارید در قسمت مخاطبین باشگاه وارد نمایید. سپس با توجه به نوع ارسال تکی و یا گروهی از لینک ارسال مربوط به آن استفاده کنید. لینک ها می توانند در برنامه ها و یا اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار گیرند.

کدهای برنامه نویسی مورد علاقه برنامه نویسان پروژه می باشد. نمونه کدهای مختلف و بر اساس زبان های برنامه نویسی متفاوت در اختیار برنامه نویسان قرار داده شده است. البته ترتیب اضافه نمودن کاربر به مخاطبین و ارسال پیامک اطلاع رسانی اولیه و سپس اجازه ارسال پیام نیز در این نوع برنامه نویسی هم وجود دارد. ابتدا می بایست کاربر و یا گیرندگان پیام را وارد قسمت مخاطبین نمود. کدهای برنامه نویسی ورود کاربران در آدرس وب سرویس مخاطبین قرار داده شده است . سپس می توان بر اساس ارسال تکی، ارسال گروهی و یا ارسال به کل مخاطبین ، نوع برنامه را انتخاب نمود. آدرس ارسال پیامک نیز در وب سرویس ارسال و دریافت قرار داده شده است .
بر اساس قابلیت و پوشش دهی کلی وب سرویس توسط شرکت ایده پردازان می توان قابلیت اتصال وب سرویس باشگاه مشتریان را در SOAP و REST استفاده نمود.