خطای ارتباط با سرور

خطای ارتباط با سرور را برخی از کاربران گرامی شرکت ایده پردازان در سامانه ارسال پیامک انبوه sms.ir مشاهده نموده اند. خطای ارتباط با سرور به صورت لحظه ای و از طریق pop up در سمت راست بالای صفحه نمایش در داخل سامانه نمایش داده می شود به عبارتی این خطا زمانی رخ می دهد و یا دیده می شود که کاربر اطلاعات ورود خود به سامانه را وارد کرده و به داخل سامانه ارسال پیامک خود لاگین نموده باشد.

در هر زمانی که خطای ارتباط با سرور نمایش داده شود عملیات در حال انجام از طرف کاربر ناقص می ماند و به سرانجام نمی رسد. این خطا در زمان ارسال پیامک کوتاه چه به صورت تکی و چه به صورت انبوه موجب می شود تا کاربر مجددا از ابتدا اقدامات مربوط به ارسال پیامک را انجام دهد. با توجه به اینکه این خطا می تواند موجبات ناراحتی کاربران را فراهم کند در ادامه دلایل ایجاد آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

دلایل نمایش خطای ارتباط با سرور :

قطع شدن نت

زمانی که اتصال سامانه شما به اینترنت قطع شود این خطا را مشاهده می نمایید زیرا سامانه شما و دیگر کاربران گرامی شرکت ایده پردازان تحت و ب بوده و برای انجام هرگرونه عملیاتی نیازمند اتصال به اینترنت می باشد.

 

سرعت پایین نت

زمانی که سرعت دسترسی شما به اینترنت بسیار پایین باشد و یا به صورت متناوب قطع و وصل شوید نیز این خطا را مشاهده می نمایید. سامانه ارسال پیامک با امنیت بالایی دسترسی را برای کاربران خود مهیا می نماید به همین دلیل قطع و وصل به سرور و یا سرعت پایین که جزو شاخصه های ارتباط نا امن هستند باعث می شوند تا ارتباط سامانه با سرور قطع شود. ورود دوباره کاربر به اکانت خود و یا به روز رسانی دسترسی موجب اتصال دوباره به سامانه خواهد بود.

 

قطع ارتباط دیتا سنتر

سامانه ارسال پیامک ایده پردازان در دیتا سنتر میزبانی می شود. قطع شدن ارتباط با دیتا سنتر تمام سامانه را از دسترس خارج می نماید و البته در ابتدای امر خطای ارتباط با سرور نمایش داده می شود و اگر صفحه به روزرسانی شود به صورت کلی سامانه مشاهده نخواهد شد.

 

سه دلیل مورد اشاره جزو دلایل عمده نمایش خطای ارتباط با سرور می باشد که بهتر است کاربران با آن آشنایی داشته باشند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فاطمه 1399/03/05 پاسخ

    گوشی بروز رسانی کردم ولی الان روبیکا کار نمیکند 

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان