آموزش تب کامن و تب شبکه ( Common/Network) که جزو تنظیمات محسوب می شوند از جهت ایجاد اتصال proxy، ثبت log ، کارایی در نوع ویتندوز و … حائز اهمیت است. ممکن است شما درخواست ریموت بر روی سیستمی با اطلاعات حساس داشته باشید و یا سیستم شما در زمان ریمت شدن تحت شبکه ای باشد که دارای محدودیت در اجازه ارتباط سیستمی دارد. در این صورت آموزش تب کامن و شبکه Ammy Admin برای نرم افزار ریموت شما لازم و ضروری می باشد.

آموزش تب کامن و شبکه Ammy Admin :

آموزش تب کامن و شبکه Ammy Admin

آموزش تب کامن و شبکه Ammy Admin

Common:

در ابتدا منوی setting ر انتخاب نموده و در بین تب ها بر روی Common کلیک نمایید.

در پنجره باز شده در ابتدا می توانید ابزار پخش صدا و یا ضبط آن را مشخص نمایید (Audio playback/recording device

) که در حالت پایه اسپیکرهای دستگاه شما و یا هدست را مشخص می نماید.

در انتهای صفحه قابلیت های زیر با امکان فعال و یا غیر فعال بودن در اختیار کاربر قرار داده می شود:

Log debugging info into file – ثبت اطلاعات دیباگ در داخل فایل که در حالت فعال بودن در همان پوشه اصلی Ammy با پسوند log ذخیره می شود.

Run under SYSTEM account on Windows Vista,…. – نرم افزار تحت اکانت سیستم در ویندوزهای ویستا ، هفت ، 2003 یا 2008  اجرا شود .

Access files under current user account – دسترسی به فایل های اکانت کاربری که در همان زمان به نرم افزار متصل است مقدور باشد.

Network :

جهت اتصالات شبکه ای پس از انتخاب Ammy منوی setting را انتخاب نموده و بر روی network کلیک نمایید.

از همان ابتدا می توانید انتخاب کنید برقراری ارتباطات بر پایه ID باشد .  در صورتی که دسترسی بر پایه ID نباشد ابتدا نرم افزار نیاز به اجرای مجدد خواهد داشت و سپس تنها با اطلاعات IP می توانید اتصال بین سیستم ها را داشته باشید و عملا ID را به حالت OFF خواهید برد.

آموزش تب کامن و شبکه Ammy Admin

با فعال سازی مجدد روتر های نرم افزار ریموتینگ ammy می توانند در دو حالت اتوماتیک و یا دستی عملیات دریافت IP و تبدیل آن به ID را انجام دهند.

آموزش تب کامن و شبکه Ammy Admin

با فعال بودن دسترسی اتصال بر پایه ID قابلیت تنظیمات proxy نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. با فعال سازی استفاده از HTTPs Proxy می توانید آدرسIP و پورت متناظر با آن را وارد نموده و درصورتی که نیاز به تایید هویت پراکسی وجود نداشته باشد الزامی به ورود نام کاربری و رمز عبور نمی باشد. ( تصویر قرمز رنگ مشخص شده )

آموزش تب کامن و شبکه Ammy Admin

در صورت عدم فعال سازی این بخش نیز می توانید تنظیمات پروکسی درinternet Explorer را با ورود اطلاعات آدرس IP و پورت متناظر با آن تکمیل نمایید.

در زمان فعال بودن پایه اتصالات بر ID می توان اجازه TCP مستقیم را داد. در زمان فعال بودن این اجازه می توانید پورت های خارجی TCP را وارد نمایید و پورت مورد نظرتان را وارد نمایید. البته پورت های وارد شده را می توانید از نظر فعال و یا غیر فعال بودن بررسی نمایید و یا آن ها را پاک کنید.

آموزش تب کامن و شبکه Ammy Admin

در انتهای تنظیمات نیز می توانید ریموت درخواستی بر روی سیستم شما را بر پایه IP تنظیم نماید و شماره پورت TCP خود را وارد نمایید.