پلاگین پیامک وردپرس ( افزونه پیامک وردپرس) با دسترسی هایی که دارد به راحتی به شما اجازه می دهد از طریق وردپرس ارسال پیامک داشته باشید.

وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین های CMS به آسانی می تواند شما را صاحب سایتی مرتبط با موضوع فعالیت شما نماید. همین محبوبیت باعث شده است پلاگین های ارتباطی بسیاری برایش معرفی شود.

پلاگین پیامک وردپرس Sms.ir به راحتی در سایت نصب می شود و تنظیمات ساده اش؛ قابلیت استفاده از آن و ارسال پیامک را در سریعترین زمان فراهم خواهد نمود.

برای استفاده از پلاگین پیامک وردپرس ابتدا آخرین نسخه پلاگین ارائه شده را از طریق سایت sms.ir – بخش برنامه نویسان دریافت نمایید.

سپس در ادمین سایت خود و در بخش افزونه ها آن را در لیست افزونه های جدید بارگذاری نموده و نصب نمایید و پس از اتمام نصب، آن را فعال کنید.

پس از فعال سازی پلاگین، در منوی سمت راست قسمت ” پیامک وردپرس sms.ir ” قرار می گیرد.

بخش های این منو شامل قسمت های زیر می باشد :

ارسال پیامک

ارسالی ها

فعال سازی ها

مشترکین

تنظیمات

درباره

ارسال پیامک :

بخش ارسال پیامک زمانی قابل استفاده است که تنظیمات پلاگین انجام شود و این قسمت فعال باشد.

در صورت فعالسازی افزونه نمایش داده می شود که خط ارسال کننده شما چه رقمی است.

می توانید انتخاب نمایید ارسال پیامک به کاربرانی که در خبرنامه عوض شده اند انجام شود و یا شماره ها را خودتان وارد نمایید.

در قسمت انتهایی نیز متن نوشته می شود.

پلاگین پیامک وردپرس

پس از ارسال پیامک ازین قسمت، گزارش ارسال را می توانید از منوی گزارشات ارسال و دریافت پیامک – پیام های ارسالی وب سرویس مشاهده نمایید.

پلاگین پیامک وردپرس

ارسالی ها :

لیست تمام ارسالی های مربوط به پلاگین در این قسمت نمایش داده می شود. اگر فیلد و یا درخواستی ارسال شده باشد و یا سفارشی ثبت شود، در این قسمت برای مدیر و یا شماره مشخص شده ، زمان و تاریخ و نوع ارسال، نمایش داده می شود.

پلاگین پیامک وردپرس

فعال سازی ها :

لیست تمام شماره هایی که از طریق پلاگین ارسال پیامک sms.ir و قابلیت ماژول ارسال سریع فعال سازی شده است، در این صفحه نمایش داده می شود. می توانید بر اساس شماره موبایل از فعال شدن اکانت ثبت نام شده اطمینان حاصل نمایید.

کد فعال سازی ارسال شده نیز نمایش داده می شود تا درصورت لزوم بتوانید کد ارسالی و کد فرستاده توسط کاربر را بررسی نمایید.

پلاگین پیامک وردپرس

مشترکین :

بخش مشترکین مختص به مشترکین خبرنامه می باشد. لیست تمام افرادی که در خبرنامه ثبت نام کرده اند را به همراه موبایل و گروه انتخابیشان، و همچنین تاریخ و وضعیت ثبت نامیشان را مشاهده می نمایید.

در صورت تمایل می توانید برای ثبت نام خبرنامه و در صورت فعال بودن ماژول ارسال سریع پیامک، نوع ثبت نام را بر اساس کد فعالسازی تنظیم نمایید. در ادامه و در بخش تنظیمات، تنظیمات ارسال خبرنامه آموزش داده شده است.

تنظیمات :

تنظیمات – عمومی

در بخش عمومی برای شماره موبایل، شماره موبایل ادمین و یا مدیری که قرار است ارسال یامک را دریافت نماید, وارد نمایید. کد موبایل کشور ایران به صورت 09 می بایست وارد شود.

پلاگین پیامک وردپرس

تنظیمات – وب سرویس

برای تنظیمات وب سرویس ابتدا در سامانه ارسال پیامک خود وارد بخش برنامه نویسان شوید و بخش کلید وب سرویس را انتخاب نمایید.

کد امنیتی را خودتان تنظیم می نمایید و می توانید کد را با استفاده از ترکیب اعداد و حروف ایجاد نمایید و با انتخاب ” ایجاد کلید ” کلید وب سرویس تولید خواهد شد.

پلاگین پیامک وردپرس

حال می توانید برای قسمت تنظیمات به صورت زیر عمل نمایید :

دامنه :

https://ws.sms.ir/

کلید وب سرویس :

همان کلیدی که از طریق سامانه ایجاد شده است

کد امنیتی :

همان مقداری را قرار دهید که خودتان بر اساس ترکیب اعداد و حروف ایجاد نموده اید.

شماره ارسال کننده :

خط اختصاصی شما در سامانه پیامکتان و در منوی تنظیمات بخش تمدید خطوط قابل مشاهده می باشد.

پلاگین پیامک وردپرس

تنظیمات – خبرنامه

برای فعال سازی ارسال پیامک در زمان ثبت نام خبرنامه می بایست قسمت ” نام نویسی ” را انتخاب نمایید.

در صورتی که ماژول ارسال سریع پیامک برای شما فعال باشد می توانید تایید ثبت نام را بر اساس کد فعال سازی انجام دهید.

حالت انتخابی ارسال پیامک مربوط به زمانی است که بخواهید برای مشترک پس از تایید ثبت نام خبرنامه پیامکی مانند ” کاربر عزیز از عضویت در خبرنامه ممنونیم. هر روز با مقالات متنوع همراهتان هستیم ” را ارسال نمایید.

تنظیمات خبرنامه پیامکی

تنظیمات – امکانات

هر زمان بخواهید متنی که نوشته می شود را از طریق پیامک به صورت اطلاع رسانی به مدیر دریافت نمایید می بایست این قسمت را تکمیل کنید.

افزودن فیلد شماره موبایل را حتما برای انتخاب شماره موبایل به عنوان شماره گیرنده در ارسال کد ثبت نام ، فعال نمایید.

تنظیمات امکانات

تنظیمات – اطلاع رسانی

بخش اطلاع رسانی دارای بخش های متفاوت است.

می توانید در حالت های اطلاع رسانی وردپرس مشخص نمایید در حالتی که برایتان نوشته و یا مقاله ای منتشر می شود به مشترکین خبرنامه اطلاع داده شود و یا اگر نگارشی جدید ثبت شد پیامک انجام شود.

نام نویسی کاربر جدید مربوط به زمان ثبت نام کاربران می باشد. می توانید مشخص نمایید در زمان ثبت نام برای مدیر و یا کاربر چه متنی ارسال شود.

البته اگر برای حالت ثبت نام کاربر خود از طریق ارسال پیامک احراز هویت اقدام نموده اید، دقت داشته باشید بهتر است ماژول ارسال سریع پیامک را فعال سازی کرده باشید و حتما فرم پیش فرض وردپرس در سایت شما فعال باشد.

تنظیمات اطلاع رسانی پنل پیامکی

یکی از متداول ترین فرم سازها contact7 است که از طریق پلاگین پیامک وردپرس sms.ir  می توانید اطلاع رسانی و ارسال پیامک به مدیر را زمان ثبت یکی از فرم های ساخته شده توسط این فرم ساز مدیریت نمایید.

هم چنین می توانید فرمی برای ثبت سفارش در سایت خود ایجاد نمایید و درصورتی که آن فرم تکمیل شده به مدیر اطلاع رسانی لازم ارسال شود.

افزونه فرم تماس 7

افزونه EDD نیز در این پلاگین پشتیبانی می شود و درصورتی که سفارشی از EDD ثبت شود، برای مدیر پیامک آگاه سازی فرستاده می شود.

پلاگین پیامک وردپرس

درباره :

بخش درباره اطلاعات جزیی درباره ورژن و سال انتشار و هم چنین شرکت ارائه دهنده پلاگین پیامک وردپرس که شرکت ایده پردازان می باشد را نمایش می دهد.