نرم افزار ریموت ( کنترل ) راه دور AMMYY را به عنوان یکی از جایگزین های ساده و سریع و امن نرم افزار Time Viewer معرفی می نماییم. در شماره پیشین دانشنامه مربوط به نرم افزار های کنترل از راه به این مورد اشاره شد که جایگزین های ریموت دسکتاپ خدمتتان معرفی خواهد شد. به دنبال بلاک شدن نرم افزار time viewer  و همچنین لزوم وجود دسترسی کنترل دسکتاپ به معرفی نرم افزاری جایگزین می پردازیم تا کنترل سیتم و نیاز سامانه های پیامکی به این قابلیت بی پاسخ نمانده باشد.

نرم افزار ریموت راه دور AMMYY

ویژگی های نرم افزار ریموت راه دور ammyy :

  • نرم افزار ریموت راه دور ammyy یکی از نرم افزارهایی است که استفاده خانگی از آن نیازمند پرداخت هزینه نمی باشد.
  • بسیار کم حجم است و سریع بدون روند تنظیمات فعال سازی و آماده استفاده می شود.
  • یکی از ویژگی های بسیار عالی نرم افزار ریموت راه دور ammyy  اعلام ID و IP سیستم هر دو با هم است و شما می توانید هریک از این دو اطلاعات را برای اتصال اعلام نمایید. ( نرم افزارهای ریموت و کنترل از راه دور بر اساس سازو کارشان IPسیستم را به ID تبدیل می نمایند )
  • سیستمی که بر روی آن ریموت زده می شود می تواند سطح دسترسی سیستمی که درخواست ریموت داشته است را مشخص نماید.
  • بر اساس تنظیمات می توان در هر ارتباط علاوه بر ریموت تصویری از چت صوتی نیز استفاده نمود.
  • در هر اتصال بین دو و یا چند سیستم می توان مشخص نمود میزان کنترل سیستم ها در چد حد باشد. از قابلیت منحصرا نمایش تا اجازه انتقال اطلاعات می توان تنظیمات را به صورت دلخواه و با توجه به حساسیت هر کارکرد اعمال نمود.
  • نکته قابل توجه در نرم افزار ریموت راه دور ammy عدم نیاز این نرم افزار به نصب است و به محل کلیک بر روی آن سریعا فعال و قابل بهره برداری خواهد بود.
  • ویژگی بارز این نرم افزار در سرعت اتصال و نگهداری سرعت اتصال در تمام مراحل است. با توجه به اینکه دارای ورژن های مختلفی نیست سرعت ارسال بین دو سیستم هماهنگ و بدون تاخیر خواهد بود.

نکات مثبت در استفاده ازین نرم افزار بقدری بسیار است که موجب می شود تا در نسخه آینده راهکار استفاده ازین نرم افزار را به صورت تصویری برای شما قرار دهیم. این نرم افزار به عنوان یکی از نرم افزارهای جایگزین team viewer خدمت کاربران گرامی ایده پردازان معرفی و در دسترس قرار داده شده است.