نحوه ثبت تیکت پیامک سفید از طریق وب سرویس می تواند یکی از موثرترین روش های ارتباطی بین برنامه نویسان و واحد پشتیبانی پیامک سفید باشد. در زمان اجرای برنامه و یا تست کدها ممکن است سوال و یا ابهامی وجود داشته باشد. در این حالت می توان ازامکان پشتیبانی استفاده نمود. مسلما زمان در برنامه نویسی حیاتی است و گاهی درخواست پشتیبانی از طریق مکالمه تلفنی امکان پذیر نیست. در چنین مواقعی امکان ارسال و مشاهده تیکت از طریق وب سرویس به عنوان یکی از امکانات عالی سیستم می تواند شما را یاری کند.

نحوه ثبت تیکت پیامک سفید از طریق وب سرویس و معرفی متدهای آن در داکیومنت پیامک سفید به صورت خلاصه شما را در استفاده آن یاری خواهد نمود.

نحوه ثبت تیکت پیامک سفید از طریق وب سرویس :

PostNewTicket

براحتی با استفاده ازین متد می توانید تیکت جدید درج نمایید. نوشتن عنوان و متن اصلی الزامی می باشد.

GetTicketById

هر تیکت دارای شناسه منحصر به فرد و یکتا می باشد. با دانستن آن شناسه واستفاده از متد معرفی شده می توانید جزئیات تیکت خود را دریافت نمایید.

GetTicketsFromLastId

درصورتی که تیکت های متفاوتی درج نموده باشید و به دنبال مشاهده جزئیات هریک باشید می توانید با استفاده از آخرین شناسه تیکت موجود لیست تیکت ها را دریافت نمایید.

GetTicketsByPageId

اگر شناسه تیکت ها در اختیار شما نباشد می توانید از طریق شماره صفحه اقدام به دریافت لیست تیکت ها نمایید.

GetTicketPrioritiesAndDepartments

متد معرفی شده در مقدار بازگشتی خود شناسه های اولویت تیکت و شناسه های دپارتمان های فنی ، فروش و … را بازمی گرداند تا در متدهای دیگر به عنوان شناسه های ورودی بتوانید استفاده نمایید.

CloseTicket

اگر تیکت شما به نتیجه رسیده است و یا مشکلتان برطرف شده و دیگرنیازی به ارسال سوال و پاسخ نمی باشد، می توانید تیکت خود را ببندید. متد بالا می تواند تیکت شما را ببندد.

اعلام شناسه تیکت مورد نظرتان برای بستن آن، ضروری و الزامی می باشد.

PostNewTicketReply

ازین متد برای ارسال پاسخ خود به ما استفاده نمایید.

GetTicketStatus

تیکت ها دارای وضعیت های پرسش جدید، منتظر پاسخ ادمین، منتظر پاسخ کاربر و بسته شده هستند. برای دریافت وضعیف هر تیکت می توانید ازین متد استفاده نمایید.