معرفی افزونه digit و کاربرد آن می تواند برای تمام اشخاصی که از cms پرطرفدار وردپرس استفاده می نمایند، جالب و کاربردی باشد.

قبل از معرفی افزونه digit و کاربرد آن بهتر است نگاهی به گذشته سایت های وردپرسی و نحوه ثبت نام در آن داشته باشیم. ثبت نام در سایت وردپرسی از طریق اعلام ایمیل و نام کاربری بود و می بایست فرد وارد اکانت ایمیل خود می شد تا می توانست بر روی لینک تایید ایمیل کلیک نماید و پس از تایید و اطمینان از صحت وجود ایمیل، اکانت فعال شود.

ایجاد ایمیل، فراموش شدن رمز ورود ایمیل و …. باعث محدود شدن ثبت نام کاربران و یا سخت شدن روند ثبت نام بود. معرفی افزونه digit از طرف وردپرس  مفهوم جدیدی را در ثبت نام ایجاد نمود.

ثبت نام با شماره موبایل جایگزین ثبت نام ایمیل شد و کاربرد افزونه موجب محبوبیت استفاده از آن شد.

معرفی افزونه digit و کاربرد آن :

با معرفی digit به عنوان پلاگین ثبت نام، در فیلد عضویت شماره موبایل کاربران دریافت شده و اطلاعات کاربری به همان شماره موبایل ارسال می شود.

همین مزیت امکان احراز هویت کاربران از طریق شماره موبایل را فراهم نموده است.

احراز هویت شماره موبایل به این صورت است که پس از ورود شماره، کد یکتایی ارسال می شود که می بایست آن کد در همان صفحه نمایش داده شده، در طی مدت زمان خاصی ارسال شود. در این حالت، از در دسترس بودن شماره، روشن و فعال بودن خط، صحت درخواست دهنده و …. اطمینان خواهید داشت.

هم چنین این عملیات برای عموم افراد راحت و آسان است و نیازی به یادگیری و یا داشتن دانش خاصی ندارد.

Digit با توجه به این قابلیت ها به یکی از پلاگین های محبوب احراز هویت پیامکی در وردپرس تبدیل شده است. شرکت ایده پردازان با هماهنگی و اتصال سامانه ارسال کد احراز هویت خود به این افزونه، قدرتمندترین سامانه ارسال پیامک کد احراز هویت می باشد.