تنظیمات ارسال پیامک ووکامرس

تنظیمات افزونه ارسال پیامک ووکامرس جزو اطلاعاتی است که وب مستران سایت فروشگاهی ووکامرس جهت ارسال پیامک به خریداران، به دنبال آنند. فروشگاه ساز پرمخاطب ووکامرس یکی از فروشگاه ساز های پرکاربرد و پرطرفدار برای ایجاد فروشگاه بروی وردپرس است. با توجه به درخواست خریداران برای دریافت پیامک روند خرید و سفارش کالا، تنظیمات ارسال پیامک ووکامرس و افزونه ارسال پیام کوتاه یکی از درخواست های بالای کاربران سامانه های پیامکی می باشد. مقاله پیشرو نحوه تنظیمات افزونه ارسال پیامک ووکامرس را برای افزونه ارسال پیامک ارائه شده توسط واحد پیام دهی شرکت ایده پردازان به شما آموزش خواهد داد.

تنظیمات افزونه ارسال پیامک ووکامرس :

نصب :

فایل افزونه به فرمت zip است و آنرا از طریق سایت SMS.IR – منوی برنامه نویسان و در صفحه وب سرویس پیامکی می توانید دانلود نمایید. سپس وارد قسمت مدیریت سایت خود شده و از دسترسی های بالای صفحه ، افزونه ها – مدیریت – نصب ، وارد صفحه نصب شده و فایل را از پیدا کرده و سپس آن را نصب و آپلود نمایید.

پس از آپلود و نصب افزونه می بایست آن را فعال سازی نمایید.

فعال سازی :

پس از فعال سازی افزونه با انتخاب ” ووکامرس فارسی ” – ” تنظیمات پیامک ”  منوی های متفاوت تنظیماتی نمایش داده می شود . تنظیمات اولیه را می توانید در قسمت همگانی انجام دهید .

” اطلاعات کد امنیتی، لینک اتصال را به صورت https://ws.sms.ir/ ثبت نمایید. کلید وب سرویس و شماره ارسال اطلاعات داخل سامانه ارسال پیامک شما می باشد .اطلاعات کد امنیتی و کلید وب سرویس را می توانید از داخل سامانه خود، منوی برنامه نویسان ، قسمت کلید وب سرویس دریافت نمایید.

در صورتی که دسترسی باشگاه مشتریان را داشته باشید به راحتی می توانید به تمام شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند ارسال پیامک داشته باشید. در صورت فعال بودن باشگاه مشتریان می توانید قسمت مربوط به آن را فعال نمایید تا ارسال ها از خط باشگاه مشتریان انجام شود. پس از انتخاب ” ذخیره اطلاعات ” میزان اعتبار پیامکی شما در سامانه نمایش داده می شود.

با انتخاب  بخش خریدار  می توانید دسترسی ها و تنظیمات بخش خریدار را انجام دهید. با انتخاب فیلدهای مورد نظرتان و انتخاب آن ها آن گزینه فعال خواهد شد.

هم چنین می توانید مشخص نمایید که در کدام حالات سیستم برای خریدار ارسال پیامک داشته باشد.

در صورت انتخاب حالات ارسال پیام به خریدار می توانید مشخص نمایید چه محتوای از پیش تعیین شده ای برای ایشان ارسال شود.

در بخش ” مدیر کل ” می توانید انتخاب نمایید مدیر سایت از تمام بخش های موجود در سایت  و در کدام حالات،  پیامک دریافت نماید. می توانید متن آن را نیز همانند متن خریدار تنظیم نمایید .

در بخش” مدیر محصول”  ؛ مدیر سایت در هر قسمت که خریدار اقدام به سفارش ، پرداخت ، کسر موجودی انبار و … می نماید ؛ نسخه مربوط به مدیر سایت را دریافت می نماید.

در بخش ” ارسال پیامک ” می توانید به گروه ها و یا شماره های مورد نظرتان ارسال پیامک داشته باشید.

هم چنین نمایش داده می شود که ارسال از کدام خط انجام خواهد شد .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد 1401/04/13 پاسخ

    سلام.
    من همین تنظیمات روی افزونه انجام دادم اما ارسال سریع انجام نمیشه و پیام بدست کسایی که اس ام اس هایی تبلیغاتی بستن نمیرسه
    لطفا راهنمایی کنید

  • علی 1400/07/21 پاسخ

    سلام ممنون از افزونه خوبتون
    گزینه اطلاع رسانی پیامکی برای من فعال میشه و شماره موبایل هم ثبت میشه “تیک زمانی که محصول حراج شد” هم در در صفحه محصول و در تنظیمات زدم ولی وقتی محصول به حراج میره اتوماتیک پیامک ارسال نمیشه
    میشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    • 1400/07/21 پاسخ

      با سلام و احترام
      کاربر عزیز
      در پنل کاربری شما این مورد پاسخ داده شد.
      در صورت وجود مشکل در خدمت شما هستیم

  • محمد 1399/09/18 پاسخ

    سلام . آیا این امکان وجود داره که جزییات خرید برای خریدار پیامک بشه؟

    • 1399/10/02 پاسخ

      با سلام و احترام
      بله می توانید با ارسال پیامک از طریق پنل یا وب سرویسی این مورد را ارسال نمایید.
      موفق باشید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان