افزونه پیامک whmcs یکی از افزونه های محبوب و مورد درخواست وب مستریانیست که در حوزه هاستینگ فعال هستند و تمام قابلیت های مربوط به هاست را دارند.

Web Hosting Management Complete Solution که با نام اختصاری WHMCS شناخته می شود، سامانه مدیریتی مشتریان و کاربران هاستینگ می باشد.

پوشش گسترده هاست، دامنه، خرید، فروش، سرور و …. در یک سامانه مدیریتی به همراه دسترسی های لازم برای خدمات دهی مانند نگه داری اطلاعات کاربران و خریداران، پیشینه خرید و فعالیت این دسترسی مدیریتی را به انتخاب برتر حوزه هاستینگ تبدیل نموده است.

افزونه پیامک whmcs قابلیت ارسال پیامک برای کاربران و سیستم های مدیریت هاستینگ WHMCS را فراهم می کند. افزونه ارائه شده توسط شرکت ایده پردازان و بخش پیامدهی SMS.ir  قابلیت ارسال پیام را به تمام حالات موجود در WHMCS دارد.

افزونه پیامک whmcs :

افزونه پیامک whmcs برای دانلود در سایت sms.ir در صفحه وب سرویس پیامک قرار داده شده است. این افزونه دارای لایسنس سالیانه می باشد و پس از خریداری فعال خواهد شد. فعال سازی سالانه نیز از طریق سامانه ارسال پیامک انجام می شود.

می توانید افزونه را نصب نمایید اما برای فعال سازی نیاز به لایسنس فعال شده در سامانه ارسال پیامک خواهید داشت.

افزونه ارسال پیامک WHMCS با توجه به لایسنس دار بودن منحصرا بر روی یک دامنه فعال می شود و البته مهم است که دامنه خود را با https معرفی نموده باشید یا http .

جهت نصب افزونه می توانید به صورت نصب از طریق هاست اقدام نمایید.

برای هر دو حالت نصب از طریق ادمین و یا نصب از طریق هاست، آموزش و راهنمای جداگانه ای در آینده به صورت دانشنامه منتشر خواهد شد.

در صورت استفاده از افزونه پیامک whmcs قابلیت های زیر برای ارسال پیامک به صورت کلی فعال خواهد شد:

پیامک های مربوط به هاست ( خرید و انقضا و … )

پیامک صورت حساب ( فاکتور ؛ مانده حساب و … )

تیکتینگ  ( اطلاع بابت درج تیکت جدید و یا پاسخ داده شده و … )

پیامک مربوط به دامنه ( خرید، انقضا و … )

و …