اتصال سامانه پیامک به افزونه گرویتی فرم و نحوه اجرای آن یکی از سوالات طراحان سایتی است که از گرویتی به عنوان فرم ساز استفاده می کنند.

گرویتی فرم یکی از فرم سازهای پرکابرد و محبوب در بین دیگر فرم سازهایی است که در CMS وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه فرم ساز ها می توانند در تمام صفحات برای انجام کارهای متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند، قابلیت اتصال سامانه پیامک به افزونه گرویتی فرم بیش از قبل برای وبمستران مهم و ضروری است. سامانه ارسال پیامک ایده پردازان؛ قابلیت اتصال به فرم ساز گرویتی را دارد و در چندین بخش قابل تنظیم می باشد.

اتصال سامانه پیامک به افزونه گرویتی فرم :

 

افزونه گرویتی از سرویس وب SOAP سامانه پیامک ایده پردازان پشتیبانی می نماید. البته باید این مورد را دانست که وب سرویس SOAP قدیمی بوده و بهتر است از سرویس جدید استفاده نمایید.

جهت برطرف شدن مشکل ارسال به شماره هایی که دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند، گرویتی فرم به سامانه خدماتی باشگاه مشتریان اضافه شده است.

کافیست آخرین نسخه ارائه شده گرویتی را از سایت گرویتی فرم دریافت نمایید.

سپس درگاه را بر روی ip.sms.ir – باشگاه مشتریان قرار دهید.

جهت احراز هویت سامانه پیامکی لازم است کلید وب سرویس و کد امنیتی در تنظیمات وارد شود. این دو کلید در سامانه ارسال پیامک شما، منوی وب سرویس و بخش کلید وب سرویس قرار داده شده است.

شماره خط اختصاصی خودتان را در قسمت خط ارسال کننده قرار دهید. شماره شما در منوی تنظیمات، تمدید خطوط قابل مشاهده می باشد.

از بین دسترسی های قابل تنظیم می توانید مشخص نمایید اعتبار پیامکی نمایش داده شود یا خیر و در نهایت تنظیمات خود را ذخیره نمایید. پس از ذخیره اطلاعات، اتصال سامانه پیامک به افزونه گرویتی فرم انجام شده است.

این فرم اگر در قسمت دریافت درخواست، تماس با ما، ثبت درخواست و …. ایجاد شده باشد، قابلیت ارسال پیامک را به کاربر و مدیر خواهد داشت. البته ارسال پیام به کاربر و یا مدیر در همان ساخت فرم مشخص می شود و جزو تنظیمات اتصال به سامانه اس ام اس نمی باشد.