آموزش بخش contact book در ammyy پیرو و ادامه سری آموزش های استفاده از این نرم افزار ریموتینگ پر کاربر در اختیار و اطلاع عموم افراد قرار می گیرد. پیش ازین آموزش هایی ارائه شده در منوی ammyy و در بخش setting قرار داشت و تنظیمات شبکه، نحوه اتصال و انتخاب نوع اتصال را مشخص می نمود. بخش contact book از منوی ammyy جزو گزینه های پرکارد می باشد. تمام شرکت ها و یا افرادی که حجم عمده خدمات رسانی آن ها از طریق ریموت بر سیستم مشتریانشان است شیفته این قسمت خواهند شد.

اگر شما برای خدمات رسانی بر روی سیستم مشتریانتان ریموت می زنید و یا افرادی که لازم است بر روی سیستمشان کنترل وجود داشته باشد زمان بر و البته غیر حرفه ایست که هر بار از IP و یا ID آن ها سوال نمایید. با ذخیره اطلاعاتشان تنها کافیست که به آن ها اعلام نمایید قصد اتصال به سیستمشان را دارید.

 

آموزش قسمت contact book در AMMYY :

ابتدا نرم افزار  ammyy admin را فعال نمایید.

با کلیک بر منوی ammyy گزینه contact book را انتخاب کنید .

پس از بازشدن پنجره ammyy – contact book می توانید محیط دفترچه مخاطبین این نرم افزار را مشاهده نمایید.

آموزش قسمت contact book در AMMYY

با انتخاب علامت + سبز رنگ می توانید اطلاعات مخاطبین خود راوارد نمایید. در پنجره باز شده می توانید برای مخاطبتان به دلخواه پوشه ایجاد نمایید.

آموزش قسمت contact book در AMMYY

اگر پوشه ایجاد شد مخاطب رادر آن و یا بدون ایجاد پوشه، نام مخاطب و یا مشتری را قید نموده و یکی از شناسه های IP و یا ID را جهت شناسایی ثبت نمایید. قسمتی هم برای توضیحات وجود دارد که مطالب مهم و کلی در آن ذکر شود. پس از تایید آن مخاطب به لیست شما اضافه خواهد.

اگر دفترچه مخاطبین شما پر باشد و اطلاعاتی داشته باشد علامت های ویرایش (علامت مداد) و حذف نمایش داده خواهند شد. با انتخاب ویرایش همان صفحه مشاهده می شود که در زمان ورود اطلاعات مشاهده نمودید و می توانید ویرایش لازم را انجام دهید.

آموزش قسمت contact book در AMMYY

در هنگام زیاد بودن تعداد مخاطبین نیز می توانید با علامت های بالا و پایین، مخاطب و یا شناسه مورد نظرتان را انتخاب نمایید و با انتخاب connect در انتهای پنجره به همان شناسه متصل شوید.

قابلیت import  ( ورود ) و export ( خروج ) با پسوند .bin نیز وجود دارد و می توانید به جای ذخیره تکی و دستی در هر بار به یکباره اطلاعات را وارد نموده و در زمان لازم اطلاعات را در سیستم خود داشته باشید.

آموزش قسمت contact book در AMMYY

امیدواریم کارشناسان محترم بتوانند با استفاده از آموزش قسمت contact book در AMMYY به صورت حرفه ای تر از قبل به مخاطبینشان خدمت رسانی نمایند.