تاثیر شبکه های اجتماعی بر آمار فروش و بالا بردن نرخ خرید مشتریان حقیقتی است که امروزه بسیار مورد توجه صاحبین شغل ها قرار گرفته است.

راه های متفاوتی برای دیده شدن و شناساندن برند و محصولاتتان به جامعه هدف و مشتریانتان وجود دارد. برخی به صورت سنتی اقدام به بازاریابی و فروش محصولاتشان می کنند.

برخی نیز برای ارتقا فروش و رفتن به دنیای جدید فروش پیش قدم می شوند. امروزه با مفهوم بازاریابی دیجیتال، روش های سنتی کم رنگ تر  شده اند و همه برای رسیدن به اهدافشان از ابزار دیجیتال استفاده می کنند.

بارزترین ابزار دیجیتال و البته همگانی ترینشان گوشی همراه یا همان موبایل می باشد. وجود اینترنت سیم کارت نیز تمام گوشی های همراه را به دنیای اینترنت متصل نموده است و هرجا آنتن دهی سیم کارت وجود داشته باشد، می توانید از دنیای بی انتهای اینترنت استفاده نمایید.

همین در دسترس بودن گوشی های موبایل نیز باعث شده است تا ارسال پیامک به نوعی یکی از روش های فروش در بازاریابی دیجیتال باشد و به صرفه تر و بهتر از بقیه روش ها بتواند فروش و یا حتی مباحث مشتری مداری را ارتقا دهد.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر آمار فروش :

با توجه به رشد شبکه های اجتماعی، هر برندی برای معرفی خود و محصولاتش شبکه های اجتماعی ایجاد می نماید. از آنجایی که طبق قوانین نمی توان از طریق سامانه های پیامک به شبکه های اجتماعی ارسال پیامک نمود، پس چطور می توان تاثیر شبکه های اجتماعی بر آمار فروش را بررسی نمود ؟!!!!

جواب بسیار ساده ای برای این سوال وجود دارد: ارسال پیام کوتاه

درست است که طبق قوانین نمی توان ارسال پیامک به شبکه اجتماعی مانند تلگرام، واتس آپ و … داشت اما می توان بسیار ساده پیامکی با متن مورد نظرتان بنویسید و لینک شبکه اجتماعی خود را در انتهای متن قرار دهید.

اگر پیامتان تبلیغاتی است و ارسال پیام انبوه دارید آدرس سایت و یا اینستاگرامتان را قرار دهید و اگر برای ارتباط با مشتریانتان ارسال پیامک خدماتی انجام می دهید، آدرس کانال اعضا و باشگاه مشتریانتان را در انتهای پیام اطلاع رسانیتان بفرستید.