نکاتی کوچک در استفاده any desk تکمیل کننده تمام آموزش ها و یادگیری های استفاده از نرم افزار ریموت از راه دور any desk می باشد. پس از آموزش استفاده آسان از any desk دانستن برخی از نکات استفاده ازین نرم افزار ریموتینگ می تواند کار را با آن برای شما راحت تر از گذشته نماید. علاوه بر این دانستن نکات ریز از یک نرم افزار می تواند انعطاف بالای در استفاده از آن را داشته باشد.

نکاتی کوچک در استفاده any desk :

  • حالت نمایش این نرم افزار ریموتینگ را می توانید بین advanced و standard تنظیم نمایید.
نکاتی کوچک در استفاده any desk
  • در نمایش حالت استاندارد قسمت استفاده از دفترچه مخاطبین وجود دارد که می توانید با پرداخت هزینه آن را فعال سازی و استفاده نمایید. البته این مورد را در نکاتی کوچک درباره any desk  باید اشاره نمود که تمام سیستم هایی که بر روی آن ها ریموت زده شده است با نام کاربری اتصال به آن ها قابل نمایش و مشاهده هستند و هرکدام که در همان زمان فعال بودن نرم افزار آنلاین باشد به راحتی با علامت دایره سبز رنگ سمت چپ آن مشخص می شود.
نکاتی کوچک در استفاده any desk
  • نرم افزار ریموت از راه دور any desk که به عنوان جایگزینی در استفاده از نرم افزار team viewer معرفی شده است در همان زمان دانلود و بدون نصب قابل اتصال است که مزیت سرعت بالای آن در استفاده می باشد.  البته قابلیت جالب این نرم افزار در این است که اجاره نصب شدن بر روی سیستم را نیز به شما می دهد.
نکاتی کوچک در استفاده any desk
  • می توانید بدون نیاز به نصب نمودن و یا حتی با نصب کردن، از آن استفاده نمایید. کافیست در زمان نصب مسیر آن را در سیستم خود مشخص نمایید و پس از نصب آیکون استفاده از آن را بر روی صفحه نمایش خود خواهید داشت.

نرم افزار any desk در نسخه استفاده شخصی رایگان است اما در زمان استفاده از نسخه حرفه ای آن حتما می بایست لایسنس خریداری شود.

  • پس از نصب و فعال سازی این نرم افزار ریموتینگ می توانید از وجود نسخه جدید آن مطلع شوید و آن را به روز رسانی نمایید. بهتر است در بین نکاتی کوچک در استفاده any desk این مطلب را هم بدانید که به روز بودن این نرم افزار باعث سرعت بخشیدن به اتصال و ریموت شما خواهد بود.
نکاتی کوچک در استفاده any desk