54٪ از مصرف کنندگان خواهان پیامک بازاریابی هستند اما تنها 11٪ از مشاغل آنها را ارسال می کنند
بیش از نیمی از مصرف کنندگان (54٪) اظهار داشتند که مایل هستند تبلیغات را از طریق پیامک دریافت کنند. با وجود تقاضای مصرف کننده برای دریافت پیامک از سمت مشاغل ، تنها 11٪ از مشاغل چنین اطلاعاتی را از طریق پیامک ارسال می کنند.
این یافته ها از گزارشی که توسط متخصصان نرم افزار بازاریابی پیام کوتاه ، EZ Texting ، تهیه شده ،منتشر شده است. گزارشی تحت عنوان ” نسل بعدی ارتباطات تجاری 2019″.
در این گزارش میزان بالای تقاضای پیامک به عنوان نوعی ارتباط موثر با برند ها برجسته می شود و اهمیت متن را به عنوان یک روش ارزشمند ارتباطات برای مشاغل کوچک نشان می دهد.
مشاغل کوچک با عدم استفاده از پیام کوتاه برای تبلیغ محصولات ، تبلیغات ، برقراری ارتباط با مشتریان و موارد دیگر ، می توانند به طور جدی منجر به از دست دادن لید ها و لطمه به فروش در نهایت آسیب به رشد تجارت خود شوند.
آمار بازاریابی پیامک
آمار نشان می دهد 69٪ از مصرف کنندگان در تمام گروه های سنی و 75٪ افراد زیر 44 سال ، می خواهند از طریق متن با یک کسب و کار تماس برقرار کنند. و 54٪ از افرادی که در این مطالعه شرکت کرده اند اعتراف کرده اند که وقتی قادر به ارتباط با یک تجارت از طریق متن نیستند ناامید می شوند. این امر آنها را وادار می كند تا به امكانات ایمیل و تماسهای تلفنی اعتماد كنند.
این بررسی همچنین نشان داد که 64 درصد مشاغل کوچک و متوسط قادر به فراهم کردن بستری برای دریافت و ارسال پیامک هستند ، اما تنها 13 درصد از SMB ها از پیامک برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنند.
علاوه بر این ، 86٪ صاحبان مشاغل کوچک که از پیامک برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می کنند می گویند که این راه ارتباطی میزان مشارکت بالاتری را فراهم می کند و این آماری ست که در مقایسه با بازاریابی ایمیل است. نظرسنجی نشان می دهد که مشاغلی که از متون استفاده می کنند ، نسبت به سایر رسانه ها پاسخ بیشتری از گیرندگان دریافت می کنند.
یافته های تحقیق ، EZ Texting تصریح می کند که چگونه پیام کوتاه یک شکل ارزشمند از ارتباطات برای مشاغل کوچک است و به همین دلیل هیچ شرکتی نمی تواند از فرصت هایی که شرکتهای پیام رسانی ارائه می دهند ، دست بکشد.
تحقیقات ما تأیید می کند که پیام رسانی نه تنها راه اصلی ارتباط برقرار کردن مصرف کنندگان با یکدیگر است ، بلکه روشی است که مصرف کنندگان ترجیح می دهند با مشاغل ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین به احتمال زیاد با سازمان هایی که امکان ارسال پیامک و مکالمه دو طرفه را دارند ، درگیر می شوند. با این وجود ، با وجود فرصت ایجاد ارتباط مستقیم و شخصی با مشتریان ، بسیاری از مشاغل از اهمیت کانال آگاه نیستند و هنوز هم به عنوان یک وسیله ارتباطی پیامک را اتخاذ نکرده اند. ”
این نظرسنجی نشان می دهد که 84٪ از مصرف کنندگان می گویند که پیامک را از یک کسب و کار دریافت کرده اند. در نتیجه ، مشاغل کوچک که به عنوان نوعی بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریان درگیر پیام رسانی نیستند ، می توانند به طور جدی از بین بروند. آنها می توانند مشتریانی را به سمت رقبائی که به پیام رسانی متنی مشغول هستند روانه کنند.
مصرف کنندگان می خواهند متن از مشاغل دریافت کنند. و ثابت می کنند که آنها 134٪ بیشتر از یک ایمیل به متن پاسخ می دهند.
با تقاضای حیرت انگیز مصرف کنندگان برای دریافت پیام های متنی از مشاغل ، اگر مشاغل شما از این روش طولانی مدت برقراری ارتباط برای برقراری ارتباط و ارتباط با مشتریان و آینده نگری استفاده نمی کند ، اکنون زمان آن رسیده است.
منبع:
Dec 3, 2019 by Gabrielle Pickard-Whitehead In Small Business News 1