نحوه تغییر نام کاربری پنل پیامکی برای افراد مختلف یک شرکت و یا حتی صاحبین شخصی سامانه پیامکی طبق روند و اصول خاصی انجام می شود. کاربرانی که قصد انتقال پنل اس ام اس را به دیگری دارند و یا قصد انتقال مسئولیت سامانه پیامک را به همکار دیگری دارد همواره به دنبال راه حل تغییرات اطلاعات خود هستند.

نام کاربری در پنل پیامک چه در بخش پنل انبوه و چه در بخش پیامک سفید، بر اساس شماره موبایل شخص درخواست کننده ثبت می شود. با توجه به اینکه ارسال پیامک اطلاع رسانی و یا نام کاربری و رمز عبور به همان شماره کاربری انجام می شود،دانستن نحوه تغییر اطلاعات موضوع مهمی به شما می آید.

گاهی ممکن است شماره موبایل همکار دیگر و یا مدیرعامل به عنوان نام کاربری ثبت شود. بنابر دلایل مختلفی ممکن است شما درخواست تغییر نام کاربری داشته باشید. ممکن است بخواهید پنل اس ام اس خود را به شخص دیگری واگذار کنید و یا همکارتان که مسئول کار با پنل پیامکی بوده است دیگر با شرکت همکاری نداشته باشد. در چنین مواقعی نحوه تغییر نام کاربری پنل پیامکی چگونه است ؟

نحوه تغییر نام کاربری پنل پیامکی :

تغییر نام کاربری حقیقی

اگر شما مالک سامانه باشید و بخواهید آن را به فرد دیگری واگذار نمایید لازم است تا کپی کارت ملی خودتان و شخص مالک جدید را به یکی از ایمیل های کارشناسان پشتیبانی ارسال نمایید. درخواست خود را در سامانه خود به صورت مکتوب ( تیکت ) اعلام کنید و تمام اطلاعات فرد جدید را بنویسید.

با شماره موبایل جدید نیز می بایست کدی را به شماره سامانه؛ پیامک نمایید تا احراز هویت شماره موبایل اعلام شده انجام شود.

اگر نیاز به تغییر اطلاعات عادی خود مانند آدرس و یا کدپستی و ایمیل … دارید؛ تنها کافیست اطلاعات جدید را در تیکت اعلام کنید تا تغییرات از طرف ما انجام شود.

تغییر نام کاربری حقوقی

زمانی که پنل پیامکی شما در اختیار شرکت، هیئت ، مدرسه و … می باشد و به صورت شخصی مورد استفاده نیست، می توانید به دو صورت اقدام به تغییر اطلاعات نام کاربری نمایید.

اگر کارت ملی همکار قبلی خود را دارید ، همراه با ارسال کارت ملی مسئول جدید سامانه،  به آدرس ایمیل یکی از کارشناسان ( که در تیکت اعلام می شود ) ارسال نمایید. همانند حالت قبل اطلاعات فرد مسئول جدید که شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل و آدرس ایمیل می باشد را نیز در تیکت اعلام نمایید.

اگر کارت ملی شخص در دسترس نیست کافیست در یک نامه با سربرگ شرکت خود، اطلاعات فرد مسئول جدید را نوشته و مهر و امضا نمایید و تصویر آن را به همراه تصویر کارت ملی به آدرس ایمیل اعلام شده در تیکت بفرستید.

در تمام حالت نکات زیر جزو روند ضروری سامانه است :

برای تغییر اطلاعات می بایست حتما در پنل اس ام اس در تیکت درخواست خود را ثبت نمایید.

از طریق شماره موبایل جدید کدی که در تیکت اعلام می شود را به شماره سامانه 300002853 ارسال کنید.

پس از تغییر مالکیت، اطلاعات ورودی به شماره موبایل جدید ارسال خواهد شد .