پنل پیامک بانک ها و موسسات اعتباری

تمامی موسسات اعتباری و بانک ها نیازمند ارتباط با مشتریان خود هستند و ابزار ارتباطی آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد .

هرچه یک موسسه اعتباری ارتباط بهتری را با مشتری خود برقرار کند ، آن مشتری رضایت مندی بیشتری خواهد داشت و حتی باعث می شود که نسبت به مجموعه شما وفادار تر باشد .

امروزه با تغییراتی که در تکنولوژی و الکترونیک رخ داده است ، نحوه ارائه خدمات بانک ها نیز تغییر کرده است و خدمات بانکداری بسیار راحت تر از گذشته انجام می شود .

موسسات اعتباری و بانک ها اطلاع رسانی های خود را از طریق پیامک انجام می دهد ، البته ابزار دیگر اطلاع رسانی همانند ایمیل نیز وجود دارد ولی بخش عمده آن مربوط به ارسال پیامک می باشد که از طریق پنل پیامکی انجام می شود .

بانک ها به دلیل نوع فعالیتشان باید در انتخاب پنل پیامکی خود دقت لازم را داشته باشند و شرکتی را انتخاب کنند که قابل اعتماد باشد ، همچنین توجه به مشتریان شرکت مورد نظر نیز اهمیت دارد .

تراکنش های مالی موسسات اعتباری اعم از برداشت وجه و واریز وجه  تا چند ثانیه یا چند دقیقه بعد از انجام تراکنش از طریق پیامک به مشتری اعلام می شود ، همچنین این موسسات تبریک تولد و مناسبت های مختلف را از طریق sms   انجام می دهند . اما چرا باید برای انجام امورشان از پنل پیامکی استفاده کنند ؟

به دلیل مقرون به صرفه بودن ارسال پیامک و زمانبر نبودن این ارسال از پنل پیامکی استفاده می شود و بهترین گزینه انتخابی در حال حاضر می باشد .

پنل پیامکی ایده پردازان قابلیت وب سرویس پیامک را نیز دارد و بسیار کاربردی می باشد ، به طور مثال زمانی که مشتری وارد اینترنت بانک خود می شود پیامکی جهت هشدار و اطلاع رسانی به موبایل فرد ارسال می شود تا در صورتی که شخص دیگری به اینترنت بانک فرد مورد نظر دسترسی دارد متوجه شود و آن را پیگیری نماید ، این ارسال از طریق وب سرویس انجام می شود .

پنل پیامک sms.ir  برای کارمندان و کارگران موسسه نیز استفاده می شود و محدود به مشتریان نمی باشد . شما می توانید کلیه امور اطلاع رسانی خود را از طریق پیامک به کارمندانتان اعلام نمایید .

موسسات اعتباری و بانک ها می توانند خطوط اختصاصی خود را از تبلیغاتی به خدماتی تبدیل نمایند ، یعنی شماره پیامکی آن ها به شماره افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند نیز ارسال پیامک داشته باشد و پیامشان به دست مشتریان و کارمندانشان برسد .

در صورت تمایل به ثبت نام در سایت sms.ir   در بالای همین صفحه ، سمت چپ گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید یا عدد 1 را به شماره 300077 ارسال کنید تا ثبت نام شما انجام شود .