نحوه ایجاد متن پیش نویس در پیامک سفید می تواند کمکی برای تسریع در ارسال متن های اطلاع رسانی و یا اطلاعات پایه به مخاطبین باشد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد متنی برای ارسال بنویسید و پس از گذشت مدتی بخواهید همان را مجددا به گیرندگان قبلی و یا جدید ارسال نمایید. در حالت عادی باید در آرشیو خود به دنبال متن ارسال شده بگردید. پس از یافتن آن متن مجددا اقدام به ارسال نمایید. البته بهتر است ازین موضوع غافل نشویم که مدت زمان نگهداری آرشیو نیز محدود است و شاید متن را از دست بدهید.
در این بین برخی از متن های ارسالی جزو پیامک اطلاع رسانی هستند که برای عده ای به صورت یکسان ارسال می شود. مانند متن یادآوری جلسه، نوبت ویزیت، اعلام موجودی کالا و ….
ممکن است جلسه ای برای فردا تنظیم شده باشد و بخواهید آن را به افراد ارسال نمایید. کالایی در سایت به اتمام رسیده است و بنابر درخواست کاربر و مشتریان در زمان وجود در انبار اطلاع رسانی شود.
این دست متن ها ممکن است به ظاهر نیازی به آن نباشد اما اگر بخواهید آن را هر روز به تعدادی ارسال نمایید زمان بر بودن آن برایتان محرز می شود.
بهترین راهکار از پیش نوشتن این متن هاست.

نحوه ایجاد متن پیش نویس در پیامک سفید :

در سامانه جدید پیامک سفید وارد قسمت ” پیش نویس ” شوید. دسترسی ایجاد سریع پیش نویس در سمت چپ قرار دارد.
می توانید برای اولین بار دکمه ” افزودن ” را انتخاب نمایید تا متن پیش نویستان را ثبت نمایید.

نحوه ایجاد متن پیش نویس در پیامک سفید

پس از نوشتن متن و انتخاب افزودن آن متن به صورت پیش فرض ذخیره شده و به شما امکان ارسال در همان لحظه را هم می دهد.
ممکن است لازم باشد متن را ویرایش نمایید. کافیست بر روی متن مورد نظرتان قسمت ویرایش را انتخاب نموده و ویرایش را انجام دهید.

نحوه ایجاد متن پیش نویس در پیامک سفید

هر زمان هم به متن پیش نویس خود نیازی نداشتید می توانید علامت حذف موجود در بالای کادر سمت راست را انتخاب نمایید.
با استفاده ازین امکان هوشمندانه تر و ساده تر از ارسال پیامک اطلاع رسانی لذت خواهید برد.