پیاده سازی بازاریابی محتوا توسط سامانه پیامک را در قالب مقاله سوم دانشنامه دیجیتال مارکتینگ با ارائه مفهوم و چرایی ارسال پیامک بررسی خواهیم کرد.

بازاریابی محتوا را به صورت خلاصه در مقالات قبلی توضیح داده ایم اما اگر بخواهیم به لزوم وجود بازاریابی محتوا پی ببریم شاید باید به این جمله کفایت کنیم که اگر خدمات شما ارزش نداشته باشد دیگر بود یا نبود آن مهم نخواهد بود. خدمات و کالای شما می بایست دارای محتوا و ارزشی برای ارائه باشد. گاهی اوقات برای معرفی برندی لازم است ارزش سازی آن به صورت پیوسته و کم کم انجام شود. مداومت بر ارزش آفرینی و محتوا سازی باعث می شود تا شما کم کم رده های نا آگاهی تا شناخت مشتریان را طی کنید.

در تعاریف بازاریابی محتوا اعلام شده است که از بازاریابی محتوا برای افزایش فروش و حتی ایجاد وفاداری مشتری نیز استفاده می شود. این مقاله ابزاری جدید برای بازاریابی محتوا را جهت افزایش فروش و وفادار نگه داشتن مشتریان معرفی می کند.

 

پیاده سازی بازاریابی محتوا توسط سامانه پیامک :

 

افزایش فروش :

از قدرت و اعجاز کلمات استفاده کنید.همواره کلمات قدرتمندترین ابزار برقراری ارتباط و معرفی هستند. پیام و ارسال پیام می تواند شما را در رساندن به مشتریان هدفتان کمک کند. اگر شما هم از آن دسته هستید که فکر می کنید پیام کوتاه نمی تواند تمام توضیحات را انتقال دهد، بهتر است بدانید کمپانی های بزرگ از یک عبارت کوتاه برای معرفی و به یاد ماندن استفاده می کنند. توضیحات زیاد حوصله سر بر است و در ابتدا حتی می تواند برایتان تبلیغاتی منفی داشته باشد.

اگر واقعا نیاز می کنید توضیحات کافی نیست در پیامک خود آدرس سایت، آدرس کانال های اجتماعی و … خود را قرار دهید.

وجود بانک شماره موبایل های صنف های مختلف در استان و کشور، وجود بانک شماره موبایل ها بر اساس سن و جنسیت ، مناطق کد پستی از طریق نقشه و یا حتی شماره موبایل های هر شهر و استان در سامانه ارسال پیامک ایده پردازان می تواند شما را در افزایش فروش یاری دهد.

وفاداری مشتری :

حکم وفاداری مشتری از تبلیغات برای کسب مشتری جداست. مشتری شخصی است که با پرداخت وجه و یا دریافت خدمات شما ، از دیگر مشتریان بالفعل جدا شده است. هزینه جذب مشتری جدید بسیار بیشتر از هزینه های نگه داشتن مشتریان بالقوه شماست. عاقلانه است که ارتباط با مشتریانتان را حفظ کنید. اطلاع از محصولات جدید که برایشان تخفیف در نظر گرفته شده است، اعلام ارسال فاکتور و یا ارسال کالا، ارسال پیام تبریکی بابت تولدشان و یا تبریک سالگرد ازدواجشان؛ همگی نوعی ارزش گذاریست.

بسیار راحت و ساده با استفاده از سامانه پیامک سفید که سامانه اطلاع رسانی و ارسال پیامک با رضایت به مشتریان است، می توانید لذت مشتری مداری را تجربه کنید.