وب سرویس ارسال سامانه پیامک سفید برای برنامه نویسان و افرادی که به دنبال ارسال پیامک اطلاع رسانی بدون ورود به پنل تحت وب هستند عالیست. در داکیومنت ارائه شده یک سرویس برای ارسال به نام send معرفی شده است و سرویس های متعددی نیز به دریافت پیام کوتاه های ارسال شده اختصاص دارد.

ارسال پیام کوتاه در پیامک سفید مختص به ارسال های اطلاعاتی بوده است که ما بین شما و کاربران و مشتریانتان صورت می گیرد. پیام های اطلاع رسانی مربوط به اطلاعات واریز, خرید، ارسال کالا, حضور در جلسه و … می باشد و حتما باید گیرندگان در لیست شما اضافه شده باشند.

نکته مهم ارسال پیامک اطلاع رسانی سامانه پیامک سفید در وب سرویس این است که نیازی به منتظر ماندن تایید شماره ندارد و پس از اضافه نمودن شماره مخاطب می توانید ارسال پیامک خود را انجام دهید.

داکیومنت ارائه شده دارای متدهای متفاوتی است که در این دانشنامه متدهای ارسال و دریافت پیام های ارسال شده معرفی خواهد شد.

وب سرویس ارسال سامانه پیامک سفید :

Send

تنها متد ارسال تعریف شده می باشد. با استفاده ازین متد می توانید به صورت همزمان به تمام مخاطبین یک گروه و مخاطبین انتخابی خود از گروه های متعدد ارسال پیامک اطلاع رسانی انجام دهید.

GetLastSentMessagesFromLastId

آخرین پیامک ارسال شده را با استفاده از شناسه آخرین پیامک مورد استفاده می توانید توسط متد معرفی شده دریافت نمایید.

GetLastSentMessagesByPageId

متد معرفی شده نیز لیست آخرین پیامک ارسال شده را بازگردانی خواهدنمود. تفاوت متد اعلام شده و متد بالا در نوع پارامتر ارسالی برای دریافت لیست پیام های ارسال شده می باشد.

GetSentMessagesMobileNumbers

در هر ارسال جزئیات ارسال آن ذخیره می شود. در صورت نیاز به دریافت جزئیات ارسال کافیست متد مورد نظر را فراخوانی نموده  تا بر اساس شماره موبایل جزئیات ارسال بازگردانده شود. بین پارامترهای مورد نیاز نیاز به شناسه BATCHKEY دارید. این شناسه یکتا و منحصر به فرد می باشد و در انتهای نتیجه هر ارسال بازگردانی خواهد شد.