وب سرویس مخاطبین پیامک سفید می تواند در جایگاه عضویت و تمام عملیات مربوط به مخاطبین پنل پیامک سفید دسترسی مفید و ضروری باشد. داکیومنت های موجود در سیستم می تواند شما را برای انجام عملیات بر روی کاربران و مخاطبینتان یاری کند. مقاله پیش رو لیست متدهای مخاطبین به همراه کارکرد آن ها را شرح خواهد داد.

وب سرویس مخاطبین پیامک سفید :

در لیستی که ارائه خواهد شد بیشترین پارامتر مورد نیازتان مربوط به ContactGroupRelationId  و GroupId می باشد. این دو شناسه را می توانید به راحتی از طریق متد GetContactsByPageId دریافت نمایید. البته به جز دو مقدار بازگشتی اعلام شده اطلاعات کاربر و جزئیات زمان ورود و … نیز بازگردانده خواهد شد.

AddContacts

براحتی و با استفاده از این متد می توانید کاربران مورد نظرتان را اضافه نمایید. تنها دو پارامتر شماره موبایل و شناسه گروه مخاطب الزامی بوده و بقیه اطلاعات همانند پسوند، نام و یا نام خانوادگی می تواند به صورت دلخواه وارد شود.

UpdateContact

ازین متد می توانید اطلاعات کاربر خود را همانند پیشوند، نام ، نام خانوادگی و یا حتی گروه مخاطب را ویرایش نمود.

UploadExcel

فایل اکسل با فرمت .xls و یا .xlsx را می توانید برای آپلود گروهی مخاطبین در یک گروه ( که با شناسه مشخص می شود ) استفاده نمایید.

SearchContacts

می توانید لیستی از مخاطبین مورد نظرتان در سامانه پیامک سفید  را جستجو نمایید. اطلاعات و جزئیات مخاطب در نتیجه بازگردانده خواهد شد.

GetContactsFromLastId

ازین متد برای دریافت لیست مخاطبین می توانید استفاده نمایید.

GetContactsByPageId

ازین همین متد هم می توان لیست مخاطبین را دریافت نمود. متد بالا از طریق شناسه بازگشتی و این متد بر اساس صفحه و تعداد بازگشتی لیست مخاطب بازخواهد گرداند.

GetContactsByGroupIdByPageId

با استفاده ازین متد می توانید مخاطبین را از طریق شناسه گروه و تعداد صفحات مورد نظرتان دریافت نمایید.

GetCancelledContactsByPageId

مخاطبینی که لغو عضویت نموده اند را می توانید با تعداد مورد نظرتان به صورت لیست دریافت نمایید. به این افراد نمی توان ارسال پیامک انجام داد و یا مجددا آن ها را عضو نمود مگر اینکه خودشان توسط کدی که در اختیارشان است مجددا ثبت نام کنند.

DeleteContacts

مخاطب را می توانید ازین طریق حذف نمایید.