معرفی تابع های وب سرویس سامانه پیامک سفید می تواند برای تمام افراد و برنامه نویسانی که از سامانه پیامک سفید به صورت کامل استفاده می نمایند مفید باشد. سامانه پیامک سفید سامانه اطلاع رسانی است که با رضایت گیرندگان می توانید پیام های اطلاع رسانی خود را به آن ها ارسال نمایید. در این بین نیز اگر کاربر و یا مشتری شما دریافت پیامک های خود را مسدود نموده باشد دریافت کننده پیامک اطلاع رسانی شما می باشد.

قابلیت ارسال پیامک از داخل سامانه پیامک سفید مورد استقبال بسیاری گسترده ای قرار گرفت. پس از مدتی نیز قابلیت استفاده ازین سامانه برای برنامه نویسان فراهم شده است. ادامه این مقاله به معرفی تابع های وب سرویس سامانه پیامک سفید می پردازد.

معرفی تابع های وب سرویس سامانه پیامک سفید :

  1. GetToken

برای انجام هرگونه عملیاتی می بایست توکن دریافت شود. هر توکن فقط برای 30 دقیقه اعتبار دارد و می بایست پس از 30 دقیقه مجددا دریافت شود.

  1. GetBankTransactionsByPageId

به راحتی می توان با استفاده ازین متد لیست تراکنش های خود را به صورت لیست دریافت نمایید. در حالت عادی از آخرین تراکنش ثبت شده می توانید گزارش تراکنش داشته باشید.

  1. GetBankTransactionsFromLastId

ازین متد ها می توان لیست تراکنش های بانکی در سیستم را دریافت نمود. البته اگر lastID صفر باشد به ترتیب ازآخرین تراکنش مقدار بازگردانده می شود.

تفاوت این دو متد در نوع اطلاعات وروردی آن ها می باشد نه مقدار خروجی. تحت هر کدام از متدها نتیجه بازگشت لیست تراکنش های شماست اما می توانید در ارسال درخواست بعدی از ID مورد نظرتان به بعد خروجی دریافت نمایید.

  1. GetDraftMessages

با استفاده ازین متد می توانید تمام متن های پیش فرض موجود در سیستمتان را دریافت نمایید.

  1. AddOrUpdateDraftMessage

به راحتی می توانید با استفاده از تابع معرفی شده متن پیش نویس اضافه نمایید و یا متن های قبلی را ویرایش نمایید.

  1. DeleteDraftMessage

از متد معرفی شده برای حذف کلی متن پیش نویس مورد نظرتان استفاده نمایید.

  1. GetFrequentlyAskedQuestion

سامانه پیامک سفید دارای لیست FAQ و یا همان سوالات متداول است. این متد لیست کامل سوالات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

  1. GetUserNotificationFromPageId

لیست اطلاعیه های ارسالی به کاربران را می توانید با استفاده از این متد دریافت نمایید.

  1. GetOccasionalMessageCategory

در سامانه پیامک سفید می توانید با توجه به مراسم و مناسبات گروه های خاصی را ایجاد نمایید. این متد شما را در ایجاد این دسته بندی ها یاری می نماید.

  1. GetOccasionalMessages

تمام پیام های مناسبتی که در یک گروه خاص تعریف نموده اید را می توانید با اعلام شناسه آن گروه و استفاده از متد معرفی شده دریافت نمایید.

  1. GetUserInfo GetUserInfo

جهت دریافت اطلاعات وارد شده در ناحیه کاربری و هم چنین میزان اعتبار می توانید از متد بالا استفاده کنید.