نشست خبری رونمایی از نرم افزار پیامک سفید، در روز دوشنبه به تاریخ 29 اردیبهشت 97 برگزار شد.

در این نشست خبری وحید خسروی -مدیر عامل گروه شرکت های ایده پردازان- ، امین ربیعی -مدیر سایت sms.ir– و سالار نظری -مدیر مارکتینگ- که به همراه جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور حضور داشتند، به معرفی محصول جدید این شرکت -پیامک سفید- و پرسش و پاسخ با خبرنگاران پرداختند.

نشست خبری پیامک سفید

این نرم افزار مؤثر وهدفمند که از 2 سال پیش در حال تست و پیشرفت است؛ تا کنون توسط 4500 شرکت استفاده شده است که در مجموع 80 میلیون پیامک ارسالی داشته اند.

وحید خسروی گفت که تا کنون هیچ شکایتی در سامانه 195 از این نرم افزار ثبت نشده است و نظری به رشد 30 درصدی بازخوردها و فیدبک ها اشاره کرد.

نرم افزار پیامک سفید که در دو نسخه ی ios و android عرضه شده، از اسفندماه در حال تست و آزمایش است و نسخه ای که هم اکنون کسب و کارها در حال استفاده از آن هستند، نسخه ای بدون باگ و سالم است.

نشست خبری پیامک سفید

از آنجایی که در ایران پیامک بستر مناسب تری نسبت به شیوه های دیگر علی الخصوص پیام رسان های اینترنتی دارد، ارسال آن نه تنها برای تبلیغات بلکه برای اطلاع رسانی تبدیل به یک ضرورت شده است.

پیامک سفید که صرفا برای اطلاع رسانی در اصناف گوناگون طراحی شده، در رشد و افزایش فروش نقش مؤثری داشته است؛ تا آنجایی که نظری اشاره کرد: حفظ مشتری های قدیمی هزینه ای کمتر از جذب مشتری های جدید دارد.

تفاوت پیامک سفید و سیستم پنل انبوه دقیقا همین جا مشخص می شود که پیامک سفید روی مشتری های یک مجموعه تمرکز دارد و بانک اطلاعات خارجی وجود ندارد.

وقتی شماره ی افراد در سامانه ثبت می شود، پیامکی در جهت کسب رضایت افراد برای ارسال پیامک از سمت فرستنده ارسال می شود که در صورت عدم تمایل شخص به دریافت پیامک ارسالی، با استفاده از کلید واژه ی نوشته شده به راحتی قادر به لغو آن خواهد بود. این امکان فقط در مرحله ی اول ارسال وجود ندارد، بلکه گیرنده ی پیامک در هر زمان میتواند با ارسال کلید واژه ای که در انتهای هر پیامک به صورت پیش فرض قرار دارد، انصراف خود را برای دریافت پیامک ها اعلام کند.

با این شیوه نرم افزار پیامک سفید مسیر حرکتی خود را کاملا از پیامک های سیاه و مزاحم پنل انبوه جدا کرده است.

خسروی تصریح کرد: که علاوه بر کسب و کارها، هیات های مذهبی، مدارس، مساجد، مجموعه های فرهنگی-ورزشی، ارگان ها و سازمان های دولتی و به طور کلی تمامی افرادی که نیاز به ارتباط مستقیم با مخاطبان خود دارند میتوانند در گروه استفاده کنندگان نرم افزار پیامک سفید قرار گیرند.

 

در صورتی که تمایل به استفاده از نرم افزار پیامک سفید را دارید، روی لینک زیر کلیک نمایید:
web.sms.ir

 

در صورتیکه نیاز به اطلاعات بیشتر درباره ی کار با نرم افزار پیامک سفید دارید روی این لینک کلیک کنید.