نحوه ارسال پیامک سامانه جدید پیامک سفید در سیستم جدید معرفی شده بسیار راحت تر و کاربر پسندتر از تمام ارسال های سامانه است. ارسال تنها در دو مرحله انجام می شود و به راحتی می توانید بدون کمک ارسالی آسان و حرفه ای داشته باشید. البته قانون اصلی ارسال پیامک سفید این است که مخاطب و یا مخاطبین خود را حتما در قسمت مخاطبین وارد نموده باشید. پس از وارد نمودن شماره آن ها به ایشان پیامک اطلاع رسانی رفته باشد و مدت 30 دقیقه از ارسال متن اولیه سپری شده باشد. در این حالت به روش بالا می توانید نحوه ارسال پیامک سامانه جدید پیامک سفید را بیاموزید و استفاده نمایید.

نحوه ارسال پیامک سامانه جدید پیامک سفید :

زمانی که منوی ارسال پیامک را انتخاب نمایید قسمت نوشتاری متن نمایش داده خواهد شد.

در زمان نوشتن متن، تعداد کاراکتر باقی مانده، تعداد کل کاراکتر استفاده شده، تعداد بخش پیامک و تصویر متن نهایی برای ارسال مشخص خواهد شد. به انتهای متن ارسالی شما؛ کد لغو عضویت نیزاضافه خواهد شد.
قسمت نوشتاری سامانه ارسال پیامک سفید دارای نشانک ها و سمبل ها ایموجی می باشد که می تواند شما را در ارسال محتوای مطلوب یاری کند.

نحوه ارسال پیامک سامانه جدید پیامک سفید

پس از اتمام نوشتن متن خود، می توانید از قسمت کارد سبز پایین، به قسمت انتخاب مخاطبین بروید.
در قسمت مخاطبین تمام گروه های ایجاد شده به همراه تعداد مخاطبین آن ها قابل مشاهده است. می توانید انتخاب نمایید متن مورد نظرتان را به صورت گروهی ارسال نمایید و یا به تعدادی از اعضا ارسال پیام نمایید. در صورت نیاز به اصلاح متن هم می توانید از دکمه بازگشت بالای کادر استفاده کنید.
برای ارسال گروهی کافیست بر روی گروه و یا گروه های مورد نظرتان کلیک نمایید تا سبز رنگ شوند. در این حالت گروه حالت انتخاب شده گرفته و دکمه ” ارسال ” در قسمت پایینی کادر نیز سبز خواهد شد و با انتخاب آن ارسال شما انجام می شود.
اگر تمایل داشته باشید ارسال خود را به تعدادی از افراد انجام دهید می بایست علامت + کنار گروه را انتخاب کنید تا شماره موبایل اعضا به همراه نامشان ( اگر در زمان ورود شماره نام هم برایش ذخیره کرده باشید) نمایش داده شود. سپس بر روی شماره مورد نظرتان کلیک نمایید. شماره های انتخاب شده سبز شده و دکمه ” ارسال ” قسمت پایین کادر فعال خواهد شد.

نحوه ارسال پیامک سامانه جدید پیامک سفید

به همین راحتی و در طی دو مرحله ارسال پیامک شما انجام خواهد شد.