معرفی صفحه اصلی سامانه جدید پیامک سفید شاید به ظاهر تعریف یک صفحه اصلی باشد اما در واقع دربرگیرنده یکی از بخش های مهم این سامانه می باشد.

در حالت کلی صفحه اصلی شامل دو بخش مهم اطلاعات کلی و لیست گزارشات ارسال می باشد. البته اگر نسخه آزمایشی پیامک سفید را فعال سازی نموده باشید در قسمت بالایی صفحه اصلی پیامی مبنی بر اعلام نسخه آزماشی بودن آن مشاهده خواهید نمود. پس از فعال سازی سه ، شش و یا دوازده ماهه این قسمت پیام به صورت کلی از صفحه شما حذف خواهد شد.

معرفی صفحه اصلی سامانه جدید پیامک سفید :

اعلام آزمایشی بودن:

اگر سامانه پیامک سفید را به صورت آزمایشی و سه روزه فعال سازی نموده باشید، قسمت زیر در بالای صفحه شما نمایش داده می شود. با خریداری یکی از بسته ها این عبارت دیگر نمایش داده نخواهد شد.

معرفی صفحه اصلی سامانه جدید پیامک سفید

اطلاعات کلی:

در باکس مشخص شده ای تعداد مخاطبین، تعداد پیامک های ارسال شده و میزان شارژ باقی مانده نمایش داده می شود. حالت نمایشی برای این قسمت فقط نشان دهنده تعداد افراد ثبت شده و یا تعداد پیامک باقی مانده می باشد. البته قسمت نمایش مخاطبین و قسمت نمایش تعداد شارژ به بخش مربوطه مخاطبین و خرید شارژ لینک دهی شده اند تا بتوانید سریع تر دسترسی داشته باشید.

معرفی صفحه اصلی سامانه جدید پیامک سفید

گزارشات ارسال:

در این قسمت تمام لیست گزارشت ارسالی را می توانید مشاهده نمایید. پیام های اطلاع رسانی اولیه و پیام های ارسال شده توسط شما در این بخش قرار می گیرد. متن پیام ارسالی کامل مشخص است. تعداد کل گیرندگان در سمت راست و بالای متن و تاریخ و ساعت ارسال در سمت چپ و بالای متن ارسالی نمایش داده می شود. جهت اطلاع از گزارش ارسال و وضعیت ارسال انجام شده اگر بر روی ” گزارش ارسال ” کلیک نمایید لیست شماره موبایل ها به همراه وضعیت ارسال قابل مشاهده است.

معرفی صفحه اصلی سامانه جدید پیامک سفید

اگر تمایل به ارسال مجدد متن ارسال شده به گیرندگان دیگری دارید ” ارسال مجدد” را انتخاب نمایید و به همین راحتی ازین قسمت استفاده نمایید.