کاربر گرامی، سرویس زیر دیگر ارائه نمی‌شود! 

 

باشگاه مشتریان یا پیامک سفید دو اصطلاحی است که اگر جدیدا به سامانه ارسال پیامک خود وارد شده باشید با آن مواجه خواهید شد و شاید تفاوت آن را ندانید.

اگر بخواهیم مقایسه ای بین باشگاه مشتریان و پیامک سفید داشته باشیم و انتخاب کنیم که کدامیک صحیح است شاید بهتر باشد در ابتدا به صورت جداگانه آن ها را بشناسیم.

باشگاه مشتریان واژه ایست که تقریبا به گوش ما آشناست. در بسیاری از خرید ها شماره موبایل را برای اضافه شدن در باشگاه مشتریان دریافت می کنند تا ما را در جریان نتایج قرعه کشی ها، تخفیفات و محصولات جدید قرار دهند. در این جمع تنها مشتریان قرار دارند کسانی که خریدی انجام داده اند و آن باشگاه و برند را می شناسند.

پیامک سفید هم ارسال با رضایت به شماره موبایل مشتریان است. در واقع برای ارسال پیامک سفید گیرندگان مشتریان شما هستند و باید برای ارسال به آن رضایتشان در نظر گرفته شود. شاید پیامک سفید را بتوان روش اصولی ارسال پیامک اطلاع رسانی به اعضای باشگاه مشتریان دانست.

برای استفاده از پیامک سفید می بایست ابتدا شماره گیرندگان را داشته باشید و آن را در قسمت مخاطبین باشگاه مشتریان اضافه نمایید. برای مخاطبین پیامکی جهت اطلاع رسانی ارسال می شود تا بدانند مخاطب کدام برند و یا خدمات هستند. پس از مدتی نیز می توانید پیام های اطلاع رسانی خودتات را برایشان ارسال نمایید.

البته با توجه به رعایت اصول مشتری مداری قابلیت لغو دریافت پیام ها نیز در انتهای متن شما قرار داده می شود تا هر زمان دریافت کنندگان تمایلی نداشتند بتوانند دریافت ها را لغو نمایند.

حال بگذارید به سوال ابتدایی خودمان برگردیم. باشگاه مشتریان یا پیامک سفید، کدامیک صحیح است؟

با تفاسیر و توضیحات بالا پی به اشتباه بودن سوال می بریم. باشگاه مشتریان را شاید بتوان نام ابتدایی پیامک سفید دانست که اکنون بیشتر و منسجم تر در سیستم با نام پیامک سفید به آن پرداخته می شود. اگر وارد سامانه ارسال پیامک شدید در بین منوها، پیامک سفید را مشاهده خواهید نمود.