ایجاد احراز هویت توسط افزونه پیامکی مورد استفاده در CMS های عمومی، می توانید قابلیت احراز هویت شماره را در ثبت نام تامین کند. اکثر پلاگین ها و یا افزونه های ثبت نام cmsها، روند ثبت نام کاربران را از طریق ایمیل انجام می دهند. با توجه به فراگیر شدن ثبت نام از طریق شماره موبایل، افزونه ها نیز قابلیت این نوع ثبت نام را اضافه نموده اند. جز لاینفک ثبت نام های وابسته به شماره موبایل، تایید هویت شماره موبایل کاربر است. احراز هویت شماره موبایل ها می بایست سریع بوده و توانایی ارسال پیامک را به تمام شماره ها مانند شماره های بلک لیست را داشته باشد. سرویس احراز هویت توسط سامانه ارسال پیامک ایده پردازان با سرعت بسیار بالا و با خط خدماتی در اختیار کاربران قرار دارد. قابلیت احراز هویت به صورت کد نویسی و توسط برنامه نویسان قابل استفاده است. از ین رو تمام ادمین های سایت برای داشتن احراز هویت شماره موبایل، مجبور به برنامه نویسی آن بودند.

ایجاد احراز هویت توسط افزونه پیامکی به دلایل بالا و هم چنین گسترش و همگام سازی قابلیت های سامانه پیامک در افزونه ها در حال اضافه شدن است.

ایجاد احراز هویت توسط افزونه پیامکی :

سامانه پیامکی sms.ir افزونه مدیریت محتواهای عمومی را با امکانات خود گسترش داده است. افزونه های مربوط به وردپرس، ووکامرس، جوملا، whmcs و …. با قابلیت های سامانه پیامکی همگام شده است.

در ورژن دوم به روز رسانی ها، احراز هویت توسط افزونه پیامکی به افزونه های موجود اضافه خواهد شد. هم اکنون احراز هویت توسط افزونه پیامکی وردپرس قابل دانلود و استفاده می باشد.

احراز هویت در افزونه وردپرس در قسمت notification و با ثبت کاربر فعال خواهد شد. با انتخاب احراز هویت پس از آن در زمان ثبت نام پیامک احراز هویت دریافت خواهد شد.

البته نکته مهم در احراز هویت توسط افزونه پیامکی وردپرس این است که تنها این قابلیت بر روی فرم پیش فرض وردپرس گذاشته شده است و توسط دیگر فرم ها قابل پیاده سازی نمی باشد.