نحوه دریافت خروجی شماره های بلک لیست در پیامک های ارسالی

بسیاری از کاربران ایده پردازان پس از ارسال پیامک به شماره مخاطبین خودشان تمایل دارند شماره های بلک لیستشان را به صورت مجزا دریافت نموده و پس از اضافه نمودن به باشگاه مشتریان ، به شماره های بلک لیست نیز ارسال پیامک را انجام دهند تا بدین صورت پیامک به دست تمامی مخاطبان مورد نظر برسد .

همانطور که می دانید شماره های بلک لیست شماره هایی هستند که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند و عموما از اپراتور همراه اول می باشند و شما می توانید با استفاده از ماژول پیامک سفید یا همان باشگاه مشتریان به این شماره ها ارسال پیامک خود را انجام دهید .

پس از ارسال پیامک از طریق منو ارسال پیامک ساده ، به گزارشات ارسال و دریافت زیر منو پیامک های ارسالی مراجعه نمایید .

در این صفحه در قسمت بالا فیلد ارسال های تکی – ارسال های چند تایی موجود می باشد ، ارسال چند تایی را انتخاب نمایید تا پیامک های انبوه به شما نمایش داده شود .

روی رکورد ارسال خود کلیک نموده و گزینه گیرندگان را انتخاب نمایید .

در این بخش می توانید خروجی کلی اکسل دانلود نموده و آن را ذخیره نمایید .

پس از باز نمودن فایل اکسل روی ستون وضعیت ارسال کلیک نموده و در بخش home  گزینه sort&filter را انتخاب نمایید .

سپس روی گزینه sort a to z  کلیک فرمایید .

پس از انجام فرآیند بالا فایل شما به ترتیب وضعیت ارسال در کنار هم نمایش داده می شود و تمامی شماره های بلک لیست به صورت پشت هم مشاهده می گردد .

می توانید شماره های بلک لیست را کپی نموده و در فایل نمونه دفترچه تلفن باشگاه مشتریان یا همان پیامک سفید وارد کرده و در بخش مربوطه آپلود نمایید .

البته در پایان پیشنهاد می شود که تمامی مخاطبین خود را در دفترچه تلفن باشگاه مشتریان ذخیره نمایید ، زیرا برخی از شماره ها بلک لیست می باشند و ممکن است در آینده از لیست سیاه خارج شوند ، هچنین برخی از شماره موبایل هایی که بلک لیست نیستند امکان دارد در آینده به لیست سیاه اضافه شوند .

به همین دلیل پیشنهاد می شود در صورت امکان تمامی مخاطبین خود را در دفترچه تلفن باشگاه مشتریان ذخیره نمایید تا هم نگران تغییر وضعیت مخاطبان نباشید و هم ارسال پیامک خود را تنها از طریق یک منو انجام دهید .